اخبار داغ :

آلبوم جدید گروه «سون» ؛پیش از نوروز 96 روانه بازار موسیقی می شود

موسیقی پارس: گروه موسیقی پاپ «سون» به خوانندگی «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی»، پیش از نوروز 96، جدیدترین اثر خود را راهی بازار موسیقی کشور می کند.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی پارس»، آلبوم تازه گروه موسیقی «سون»، مراحل نهایی تولید خود را پشت سر می گذراند و قرار است تا پیش از نوروز ۱۳۹۶ این اثر به انتشار برسد. به گفته «آرش قنادی»، این آلبوم اتفاقی مهم در همه دوران کاری و هنری گروه «سون» است و برای این گروه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین این گروه، تک آهنگ «دیره» را برای انتشار آماده کرده است که آهنگسازی آن را «امیر قنادی» بر عهده داشته و با ترانه‌ای از «علیرضا پیروزی» به اجرا در آمده است. همچنین «آرش قنادی» و «کیارش پوزشی» تنظیم کنندگان این اثر می باشند. میکس و مسترینگ این قطعه را نیز «فرید ونده زاد» و«Ozer yener» انجام داده اند. ناگفته نماند قطعه «دیره»، به زودی منتشر خواهد شد.
پیش از این اعضای گروه «سون» در سریال «زمانه» به کارگردانی «حسن فتحی»، حضور داشته اند که از اتفاقات مهم دوران هنری این گروه بوده است و قطعات آنها در این سریال با اقبال عمومی هواداران موسیقی مواجه شده است.
گفتنی است گروه «سون»، در حال حاضر در استانبول به سر می برند و مشغول اتمام مراحل پایانی تولید آلبوم خود هستند.