اخبار داغ :

آلبوم سپیده خداوردی منتشر می شود

سپیده خداوردی

موسیقی پارس_کیمیا پوراحمد: سپیده خداوردی، بازیگر و نوازنده ایرانی، قصد دارد مجموعه اشعارش را همراه با آلبوم صوتی آن، منتشر کند.

کتاب این بانوی هنرمند به نام «قاصدک سپید»، مجموعه اشعار وی است که پیش از این برای اولین‌بار، ۱۸ مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت رونمایی شد. «قاصدک سپید» دارای 89 شعر در قالب وزن آزاد است.
سپیده خداوردی در مجموعه اشعارش که به زودی در بازار منتشر می‌شود، همزادپنداری با یک قاصدک سپید داشته است که این موضوع نخستین قدم برای آشنایی مخاطب با دنیایی شاعر می باشد.

شایان ذکر است آلبوم صوتی این مجموعه، با حضور نوازندگان سرشناس، مراحل پایانی تولید خود را می گذراند و تا پایان سال جاری وارد بازار خواهد شد. در این آلبوم، سپیده خداوردی اشعار را با خوانشی متفاوت به گوش مخاطبانش می رساند.
وی علاوه بر فعالیت در حوزه بازیگری، نوازنده ساز های کنترباس و تار نیز می باشد. گفتنی است سپیده خداوردی سابقه نوازندگی در کنسرت‌های استاد «محمد رضا شجریان»، عضویت در ارکستر البرز به رهبری استاد «لوریس چکناواریان» و استاد «مجید انتظامی»، نوازندگی در ارکستر ملی به رهبری استاد «فرهاد فخر الدینی»، عضویت در ارکستر ملل به خوانندگی «سالار عقیلی» و همکاری با ارکستر رودکی به خوانندگی «عبدالحسین مختاباد» و… را در کارنامه کاری خود دارد.