اخبار داغ :

آلبوم موسیقی حمید گودرزی منتشر می شود

انتشار یک آلبوم موسیقی با صدای حمید گودرزی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: روز گذشته، جمعه 16 شهریور ماه، قسمت جدیدی از برنامه «من و شما» پخش شد که بخش دوم آن با حضور حمید گودرزی همراه بود.

حمید گودرزی که اخیرا فعالیت های موسیقی خود را افزایش داده و تیتراژ تلویزیونی نیز خوانده است، در این برنامه اعلام کرد که به زودی یک آلبوم موسیقی با صدای خود منتشر خواهد کرد.

او چندی پیش اظهارنظری درمورد کپی درست از برنامه های خارجی داشت و بسیاری این اظهارنظر را به محمدرضا گلزار نسبت داده بودند، در این خصوص توضیح داد: منظور من اصلا محمدرضا گلزار نبود، بلکه برنامه هایی را می گویم که کپی می کنند و منظورم به شخص خاصی نیست. گودرزی همچنین با ارسال یک پیام محبت آمیز به محمدرضا گلزار به درخواست مجری برنامه، به او برای اجرا در برنامه ی «برنده باش» خسته نباشید گفت.

گودرزی در این گفتگو از ازدواج مجدد خود خبر داد و گفت: گفته بودم عاشق نمی شوم و ازدواج نمی کنم اما به این نتیجه رسیدم که تنهایی فقط برازنده خداست.

حمید گودرزی اختلافش با نرگس محمدی را رد کرد و بیان کرد که به دلیل مسائل مالی بازی در سریال پنجری را نپذیرفت. او همچنین در خصوص انصراف از بازی در سریال ستایش 3 توضیحاتی داد: آن زمان فشار زیادی روی من بود و انصراف دادم اما حالا پشیمان شدم و با خودم می گویم کاش اندکی استراحت می کردم تا درست تر تصمیم می گرفتم.

حمید گودرزی به درخواست مجری برنامه قبول کرد تا دستمزد یک شب از اجرای خود در برنامه 5 ستاره را به یک کودک بیمار پروانه ایی هدیه کند.