اخبار داغ :

آوای خوش «علی زندوکیلی» در سالن میلاد طنین انداز شد

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: کنسرت «علی زندوکیلی» خواننده خوش صدای شیرازی در سومین شب از زمستان در تهران برگزار شد.
«فقط دعا کن» قطعه ای بود که «زندوکیلی» کنسرت را با اجرای آن آغاز کرد؛ و در ادامه قطعاتی چون «به سوی تو»، «بی تابانه»، «سیه موی»، «رفتی»، «عطر خاطره» را اجرا کرد.
وی همچنین سه قطعه از آلبوم جدیدش، به نام های «نمی آیی»، «لحظه شیرین»، «رویای بی تکرار» را برای اولین بار روی صحنه خواند.
هم خوانی و استقبال پرشور هواداران از قطعات «رفتی» و «لالایی» نشان از محبوبیات بالای این آثار داشت.
«افشین بابایی»،«شایان ریاحی»،«سینا علم»،«سحاب علم»،«امید غفاریان» و «رامتین اتابکی» نوازندگانی بودند که در این کنسرت، «زندوکیلی» را همراهی کردند.
از جمله مهمانان این کنسرت نیز می توان به «لیندا کیانی»، «حمید سوریان»، «مهدی یغمایی»، «فراز حلمی» و «محمد زندوکیلی» اشاره کرد.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1312″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]