اخبار داغ :

ابهام در برگزاری یک رویداد موسیقایی/ مدیر فستیوال توضیح داد

موسیقی پارس: به گزارش خبرگزاری مهر برگزاری نخستین دوره فستیوال موسیقی الکترونیک تهران با توقف چند ساعته بلیت فروشی، برپایی این رویداد موسیقایی را در هاله ای از ابهام قرار داد.

 به نقل از روابط عمومی نخستین دوره فستیوال موسیقی الکترونیک تهران، در حالی که تنها سه روز به آغاز نخستین دوره فستیوال موسیقی الکترونیک تهران زمان باقی مانده توقف چند ساعته بلیت فروشی این فستیوال و شایعه لغو کل این فستیوال با واکنش هایی رو به رو شد.

در توضیحاتی که روابط عمومی نخستین دوره فستیوال موسیقی الکترونیک تهران به رسانه ها ارسال کرده، آمده است: «در روزهای گذشته حواشی مختلف پس از آغاز بلیت فروشی فستیوال موسیقی الکترونیک تهران رخ داد و حتی چند ساعتی هم سایت بلیت فروشی به دستور مراجع و مدیران فرهنگی متوقف شد و همین اتفاقات باعث برخی حواشی ر فضای مجازی گردید.

بنا به اعلام ستاد برگزاری فستیوال از اجرای دو تن از شرکت کنندگان در این فستیوال که همه مجوزهای لازم برای حضورشان در این فستیوال نیز اخذ شده بود، به یک باره ممانعت به عمل آمده و بلیت فروشی فستیوال به دلیل حضور اسم این دو چهره بسته شد و پس از پیگیری‌های لازم مشخص شد که پویا معمارزاده و محمد صادقی به دلایلی اجازه حضور در این فستیوال را ندارند و پس از حذف آنها از لیست فستیوال بار دیگر روند بلیت فروشی از سر گرفته شد.»

حمید خسروبیگی مدیر برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک نیز درباره حذف نام این  دو «دی جی» معروف گفت: تقریبا هیچ دلیلی به ما اعلام نشده ولی آنچه مشخص است فستیوال باید بدون اجرای آنها برگزار شود و توضیحات بیشتری در این باره ندارم.

بنا به خبر ارسالی از سوی روابط عمومی فستیوال  در ساعات گذشته  نیز بار دیگر اعلام شده که دو تن دیگر از هنرمندان شرکت کننده در این فستیوال مجوز حضور در برنامه ها را ندارند.

پس از حذف نام دو «دی جی» برنامه اجراهای این فستیوال به شرح زیر اعلام شده است:

شنبه ۱۲ اسفند: نوبت اول: کنسرت اسماعیل عباسی (Anunnaki Signal) / نوبت دوم : کنسرت محمد رجبی

یکشنبه ۱۳ اسفند: نوبت اول: کنسرت محمد مسلمی (M.H Project) / نوبت دوم: کنسرت گروه هشتگ تهران (Tehran#)

دوشنبه ۱۴ اسفند: نوبت اول:  کنسرت «جت پک» و عرفان و امیرعلی

سه شنبه ۱۵ اسفند: نوبت اول : کنسرت اشکان صدیق آذر (Ashcome)

چهارشنبه ۱۶ اسفند: نوبت اول: کنسرت علی پناهی  (Elemaun) / نوبت دوم: خشایار روانگر

پنجشنبه ۱۷ اسفند:  نوبت اول: کنسرت علی اخلاقی  (Ali.i.a.n)

جمعه ۱۸ اسفند: نوبت اول: کنسرت پیام رونق / نوبت دوم:  کنسرت نیما رمضان، امیر بال افشان و ‌سیاوش حسین زاده  (Genz/Balzan)