اخبار داغ :

احسان غيبي به جمع خوانندگان مجاز پيوست

موسیقی پارس_اين خواننده پس از سپري شدن دوران ممنوع الفعاليتي طولاني مدتش، با انتشار اولين تيزر آلبوم جديدش خبر از حضور قريب الوقوع در بازار موسيقي كشور داد .

وي كه هفت سال در انتظار صدور مجوز بوده است به خبرنگار ما گفت : ” از اوايل سال ٩٥ پس از صدور مجوز فعاليتم بدون هيچ عجله اي اقدام به جمع آوري مجدد آلبوم خاطره انگيز كرده ام و قصد داشتم بدون هيچگونه فشاري با حوصله و به بهترين شكل قطعات جديدم را آماده كنم. به همين دليل برخلاف بسياري از همكارانم در سكوت كامل خبري آثاري را ساخته و در اين آلبوم گنجانده ام تا بتوانم دور شدن اجباري ام از سطح اول بازار موسيقي را به سرعت جبران كنم. ”
غيبي با انتقاد از برخي همكارانش صحبت هاي خود را اينگونه ادامه داد: ” متاسفانه برخي از خواننده ها پس از پايان دوران ممنوع الفعاليتي صرفاً به سرعت قصد انتشار آلبوم دارند و به نتيجهء آن فكر نمي كنند. بسيارند نمونه هايي كه ميتوانستند جزو بهترين ها باشند ولي امروز از كردهء خود سخت پشيمان هستند. من بهترين هايم را در آلبوم جديدم قرار داده ام و طبق برنامه ريزي انجام شده بلافاصله پس از انتشار آن، اجراي كنسرت هايم نيز از تهران آغاز خواهد شد. ”
اين آلبوم كه تا بحال سه بار بازسازي شده بود، اينبار مجدداً گردآوري شده است و اكثر تنظيم كننده هاي بنام در آن حضور دارند. به نظر ميرسد احسان غيبي عزم خود را براي بازگشتي چشمگير به سطح اول بازار موسيقي جذب كرده است . گفتني است شركت هنراول پخش اين آلبوم را به عهده خواهد داشت.