اخبار داغ :

ادل به عنوان ثروتمندترین هنرمند بریتانیا انتخاب شد

ادل

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: ادل ترانه نویس و خواننده مشهور بریتانیایی می باشد، شهرت جهانی وی دو دومین آلبوم استودیویی خود با نام «21» که مربوط به سال 2011 است، برمی گردد. این خواننده جوان به عنوان ثروتمندترین هنرمندان زیر 30 سال در بریتانیا شناخته شده است.
با وجود اینکه ادل در سال جاری فعالیت به خصوصی نداشته، برای سه سال پیاپی در صدر ثروتمندترین هنرمندان جهان قرار گرفته است.
حدود 100 میلیون از آلبوم ها و تک آهنگ های ادل در سراسر جهان فروخته شده و او را به یکی از پر فروش ترین هنرمندان جهان تبدیل کرده است.
جدیدترین آلبوم ادل در نیمه نخست سال 2019 منتشر خواهد شد. مجله هیت ثروت ادل را حدود 147.5 میلیون پوند تخمین زده است.
لیست ثروتمندهای مجله هیت 30 نفره می باشد. در رده دوم ثروتمندان جوان، اد شیرن هنرمند 27 ساله با 94 میلیون پوند و دنیل ردکلیف بازیگر نقش هری پاتر با 87 میلیون پوند در رده سوم قرار گرفته است.
اعضای گروه موسیقی وان دایرکشن که متشکل از اما استون، جان بویگا، لیام پین و زین مالیک است، از دیگر هنرمندان ثروتمند بریتانیا در سال 2018 می باشند. اسپنر متیوز ستاره رئالیتی شو نیز با ثروت 4.5 میلیون پوند در رده سی ام قرار گرفت. این مجله هنرمندان را بر اساس میزان اعتبار و سرمایه قبلی به اضافه ی فروش ها و درآمد تبلیغات در سال جاری می سنجد.