اخبار داغ :

ارکستر ملی ایران در تالار وحدت هنرنمایی کرد

موسیقی پارس: شب گذشته تالار وحدت میزبان ارکستر ملی ایران و مخاطبان آن بود. این اجرا در حالی برگزار شد که پیش از این ارکستر ملی ایران در افتتاحیه و اختتامیه جشنواره موسیقی فجر نیز به روی صحنه رفته بود.
در آغاز این کنسرت «فریدون شهبازیان» (رهبر ارکستر ملی)، نوازندگان را برای اجرای پرلود «گریز» رهبری کرد. پس از آن «علیرضا افتخاری» در صحنه حاضر شد و قطعات «نیلوفرانه» و «بهشت یاد» را اجرا کرد.
او پس از اجرای این قطعات گفت: «دست‌بوس شما هستم و مثل یک مرید به خاک شما عزیزان می‌افتم»، سپس صحنه را ترک کرد تا شهبازیان قطعه دو قسمتی «پرهیز عاشقانه» را رهبری کند.
از جمله قطعاتی که در این کنسرت توسط «علیرضا افتخاری» اجرا شد می توان به «در هوای تو»، «کوی بی‌نشان»، «شور عشق»، «رهایی»، «محرم راز»، «ساقی‌نامه» و «شورعاشقانه» اشاره داشت..
در پایان اجرا «فریدون شهبازیان» علاوه بر دعوت از «عباس خوشدل»، با اعلام اینکه «حسین دهلوی» (آهنگساز و نوازنده) در سالن حضور ندارد، از همسر و فرزند او نیز درخواست کرد تا به روی صحنه بیایند.
در این اجرا، مهمانان ویژه ای همچون «محمدرضا عارف»، «علی مرادخانی»، «حمیدرضا حنان» حضور داشتند.

در انتها شاهد گزارش تصویری متفاوت «مرتضی فیاضی» از این اجرا باشید :

 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1340″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]