اخبار داغ :

استقبال گرم هواداران از کنسرت زمستانی «بهنام بانی»

موسیقی پارس: کنسرت تمدیدی «بهنام بانی» خواننده محبوب موسیقی پاپ، شامگاه یکشنبه سومین روز از زمستان ۹۶ در سالن برج میلاد تهران برگزار شد.
«اخماتو وا کن»، «عاشقم کرده»، «چه بخوای، چه نخوای»، «من یه دیوونه ام»، «توقع ندارم» و… از جمله قطعاتی بود که «بهنام بانی» در میان استقبال گرم و پرشور هوادارانش اجرا کرد تا شبی خاطره انگیز را برای شان رقم بزند.
گفتنی است همچون گذشته کنسرت های «بهنام بانی» با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبه رو می شود و طی مدت زمان کوتاهی، تمامی بلیت ها به فروش می رسد؛ این کنسرت نیز برای چهارم دی ماه تمدید شده است.
شایان ذکر است کنسرت های «بهنام بانی» در روزهای ۲، ۳ و ۴ دی ماه و طی ۶ سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای فروهر» در سالن برج میلاد برگزار شد.

 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1471″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]