اخبار داغ :

«امید حاجیلی» مخاطبان خود را به وجد آورد

موسیقی پارس: شامگاه شنبه پنجمین روز از فصل بهار، خانه دریا میزبان کنسرت نوروزی «امید حاجیلی» و هواداران پرشورش بود. این کنسرت در خانه دریا شهرستان محمودآباد، به همت شرکت آوای مها  برگزار شد.
«امید حاجیلی» در این کنسرت گلچینی از قطعات محبوب و پرطرفدار خود را با انرژی مثال زدنی اجرا کرد که هواداران را به وجد آورد و آنها استقبال بسیار خوبی از آثار «حاجیلی» داشتند و همخوانی شان جالب توجه بود.
«امید حاجیلی» تا کنون در نور، خانه دریا و بندرعباس در قالب کنسرت نوروزی به روی صحنه رفته است و در ادامه تور کنسرت های خود در قشم، ساری، رامسر و اصفهان با مخاطبان خود دیدار می کند.

ضمن تشکر از شرکت «آوای مها » و عوامل برگزاری کنسرت شما را به دیدن گزارش تصویری این اجرا از قاب دوربین «الهام حسینی نژاد» دعوت می نماییم: 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1356″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]