اخبار داغ :

اپرای «هفت شهر عشق» برای سه شب دیگر تمدید شد

سالار عقیلی، روزبه بمانی، روزبه نعمت اللهی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: اپرا نمایش «هفت شهر عشق» با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شد به طوری که تمام بلیت های سه شب نخست این کنسرت_نمایش به پایان رسید و برای سه شب دیگر به ترتیب در تاریخ 6، 7 و 8 دی ماه تمدید شد.

این اپرا نمایش با ایفای نقش بازیگران سرشناس کشورمان از جمله محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، اندیشه فولادوند، ابوالفضل پورعرب، نسیم ادبی، محمد ساربان، افسانه پاکرو و پانته آ بهرام در تالار وزارت کشور به مدت شش شب برگزار خواهد شد.

موسیقی اپرا نمایش «هفت شهر عشق»، به صورت زنده توسط ارکستر سمفونیک تهران و با خوانندگی سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت اللهی بر روی صحنه اجرا می شود. آهنگسازی این اثر را نیز منصور دانشور انجام داده است.

نویسنده و کارگردان اپرا نمایش هفت شهر عشق، محمد عبدی زاده می باشد. علی آقایی نسب و مرضیه مهدی زاده نیز تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارند. تاریخ فروش بلیت های سه شب تمدیدی این اپرا نمایش از روز دوشنبه 26 آذر ماه آغاز خواهد شد و علاقمندان به حضور در این برنامه می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com اقدام به تهیه بلیت نمایند.

گفتنی است اخیرا حواشی جدیدی به وجود آمده است مبنی بر اینکه بلیت های VIP اپرای هفت شهر عشق در برخی از سایت های اینترنتی با قیمت یک میلیون تومان به فروش می رسد. علی آقایی نسب، تهیه کننده نمایش در خصوص این موضوع توضیح داد که متاسفانه برای از این قبیل بازار سیاه بلیت و سودجویی افراد نظارتی وجود ندارد و با وجود چندین مرتبه پیگیری آگهی های فروش بلیت نمایش با قیمت یک میلیون تومان از روی سایت ها برداشته نشد.