اخبار داغ :

«بابک جهانبخش» در کنسرت خود از تازه ترین فعالیت هایش گفت

موسیقی پارس: «بابک جهانبخش»، خواننده مطرح موسیقی پاپ، روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، در برج میلاد به روی صحنه رفت.
در این کنسرت که طی دو سانس برگزار شد؛ «جهانبخش» با قطعه «تهران» به روی صحنه آمد، و شور و هیجان موسیقی پاپ را در رگ های برج میلاد تزریق کرد؛ و سپس از خوشحالی زایدالوصف خویش برای اجرا در برج میلاد، که یادآور خاطرات فراموش نشدنی است، پرده برداشت.
در ادامه خواننده آلبوم «اکسیژن» قطعه خاطره انگیز «تازگیا» را برای حضار اجرا، و از احتمال زیاد بازخوانی این آهنگ، به دلیل علاقه شخصی وافر به این قطعه خبر داد، وی پس از آن به اجرای دو قطعه پرطرفدار «شاید» و «پاییز» از آلبوم «حالم خوبه» پرداخت.
سوپرایز «بابک جهانبخش» برای هواداران در این کنسرت، رونمایی از کلیپ بسیار متفاوت «منظومه احساس» به کارگردانی «وحید امینی» بود که با استقبال پرشور هواداران رو به رو شد. «جهانبخش» اعلام کرد که به زودی این کلیپ را در صفحات اجتماعی منتشر خواهد کرد.
این خواننده پرطرفدار که به تازگی صفحه شخصی اش به جمع صفحات رسمی اینستاگرام افزوده شده است؛ قطعات «اکسیژن»، «یه چیزی میگی» و «دلتنگی» را اجرا کرد، که در این میان هنرمندی «یاشار خسروی» با ساز ساکسیفون تشویق بیش از پیش حضار را در پی داشت.
خواننده ای که هواداران از او به عنوان «سلطان احساس» یاد می کنند؛ از انتشار قطعات جدید و همچنین برگزاری یک کنسرت با اجرای قطعات احساسی، در آینده ای نزدیک خبر داد و اعلام کرد که تهیه کنندگی آن را نیز خود، برعهده دارد.
در بخش پایانی کنسرت، «جهانبخش»، با اجرای قطعات نوستالژی «منو بارون» و «برف»، برگ خاطره انگیز دیگری بر دفتر خاطرات خود و هوادارانش افزود.
گفتنی است این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» و به تهیه کنندگی «محمد رضا خانزاده» برگزار شد.

 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1366″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]