اخبار داغ :

برج میلاد میزبان نخستین کنسرت «لئو روخاس» با همراهی «سیلویو دانزا» در ایران

لئو روخاس

موسیقی پارس: «لئو روخاس»  با همراهی «سیلویو دانزا» برای اولین در ایران روی صحنه می رود. کنسرت این هنرمند، به همت موسسه «رنگین کمان هنر جوان» در روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه سال 97 ، در برج میلاد تهران برگزار می شود.

پسر خورشید (متولد ١٩٨۴) یک نوازنده فلوت است از اکوادور که برنده پنجمین دوره مسابقات Das Supertalent، نسخه آلمانی برنامه محبوب Britain’s Got Talent، میباشد.روخاس از سرزمین مادری خود، به آلمان رفت در حالیکه خانواده اش در اکوادور ماندند. وی به همراه همسر لهستانی خود ساکن برلین است و در این شهر به عنوان نوازنده خیابانی کسب درآمد میکرد. یکی از رهگذران در خیابان به او در مورد مسابقه استعداد یابی آلمان اطلاعاتی داد و روخاس برای اجرا در فصل پنجم این سری مسابقات ثبت نام کرد. وی توانست با تکیه به مهارتش در زدن انواع فلوتها، به فینال این مسابقات راه پیدا کند. در فینال مسابقه، و در لحظه ای پر از احساس و عاطفه، روخاس مادرش را مجدداً پس از سالها دید و با الهام از این لحظه اجرایی چشمگیر داشت که او را برنده مسابقه کرد. پس از برد، آهنگی که در دور نهایی نواخته بود به نام “چوپان تنها” روانه بازار شد و در رتبه بندی فروش در شب کریسمس در آلمان به مقام ۴٨ رسید.

روخاس نژادی سرخ پوستی دارد و از این رو، نگاهش به طبیعت با تقدس خاصی همراه است؛ همین نکته را می توان به وضوح در ویدئوهایش دید بگونه ای که بصورت انفرادی در دل طبیعت به اجرای موسیقی می پردازد تا هم زیبایی و عظمت طبیعت را به تصویر بکشد و هم موسیقی را دست مایه ای برای ابراز احساسات و علایق خویش نسبت به جهان پیرامون خود سازد.

 

این هنرمند در صفحه شخصی خود، پستی را به اشتراک گذاشت که طی آن، ضمن خبر برگزاری کنسرتش در ایران، اعلام داشت که با گروه کامل خود و نیز همراهی «سیلویو دانزا» روی صحنه می رود. وی همچنین اجرا در ایران را اتفاقی بسیار خوشحال کننده و هیجان انگیز دانست.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت کنسرت «لئو روخاس» می توانند به سایت www.tik8.com مراجعه کنند.