اخبار داغ :

اجرای آثار فارسی و انگلیسی پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا

ورزشگاه آزادی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به همراه دو اجرای زنده ی فارسی و انگلیسی برگزار خواهد شد. برای دیدار برگشت تیم پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برنامه ریزی هایی انجام شده است که اجرای زنده ی موسیقی یکی از این برنامه ها می باشد.

با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن ابراهیم زاده، خواننده ی مطرح و پرطرفدار موسیقی پاپ، به عنوان خواننده ی مراسم فینال لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد.

تمام برنامه هایی که برای این دیدار برگشت تدارک دیده شده از وظایف باشگاه پرسپولیس بوده و تمامی هزینه هایی که برای برگزاری این فینال انجام می شود و همچنین جشن قهرمانی بر عهده ی این باشگاه می باشد. به همین دلیل فدراسیون فوتبال در امور مربوط به این بازی دخالتی ندارد و خود باشگاه پرسپولیس تصمیم گیرنده است.

کنسرت زنده در ورزشگاه آزادی که برای اولین بار در جریان یک بازی برگزار خواهد شد، مجوز لازم را پس از ماه ها پیگیری از سوی شورای تامین دریافت کرده است. این اجرای زنده همزمان با دیدار برگشت این فینال برگزار می شود. 8 دقیقه به این اجرای زنده اختصاص داده شده است که شامل دو اجرای 4 دقیقه ای می شود. همچنین به دلیل حضور 250 مهمان خارجی از مقامات کنفدراسیوت فوتبال آسیا و ژاپن، یکی از این دو اجرا به زبان انگلیسی خواهد بود.

این دو کنسرت پیش از آغاز بازی برگزار می شود و بلافاصله پس از اتمام بازی مراسم جشن قهرمانی و توزیع کاپ و مدال ها انجام خواهد شد. تصمیم گیری نهایی در خصوص برنامه ها از حمله انتخاب گروه کنسرت و همکاری با کدام هنرمند نیز بر عهده ی باشگاه پرسپولیس بوده است.

دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمان آسیا روز شنبه 19 آبان ماه ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. برای برگزاری هر چه بهتر این دیدار همکاری های لازم فدراسیون فوتبال با باشگاه پرسپولیس انجام شده و امید است تا پرسپولیس با کسب نتیجه های لازم، جام قهرمانی این لیگ را از آن خود کند.