اخبار داغ :

بغض «گلاب» در اولین اجرایش ترکید

بغض «گلاب» در اولین اجرایش ترکید
موسیقی پارس: اولین کنسرت «امیر عباس گلاب» در روزهای ۹ و ۱۰ مرداد در محل سالن نمایشگاه بین المللی میلاد در حالی برگزار شد که هواداران این خواننده محبوب سالها منتظر رقم خوردن چنین شبی بودند.
قطعه ی “تو از کجا پیدات شد” مطلع این کنسرت بود و پس از اجرای این قطعه ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی رو به حضار در سالن گفت:
«چقدر لذت بخش است که اینهمه عشق را در این سالن و در کنار دوستان صمیمی خود میبینم.»
خواننده تیتراژ سریال «ستایش» از مدیر موسسه اکسیر نوین که یکی از دوستان صمیمی و نزدیک وی می باشد تقدیر و تشکر کرد و در ادامه کنسرت قطعاتی چون «دیوونه»، «ازدواج»، «خدایا»، «کجایی»، «هوس کردم» برای حضار اجرا کرد.
«ببخشش»، «دلخوشی»، «قبل از تو»، «بانوجان»، «عشق تو»، «فقط برو»، «لعنت»، «بریم دریا» و «ستایش۲» از جمله قطعات دیگری بودند که این خواننده محبوب موسیقی پاپ، در اولین کنسرت خود به اجرای آنها پرداخت.
نکته حائز اهمیت این کنسرت جایی بود که هنگام اجرای قطعه «بخشش» بغض «امیر عباس گلاب» ترکید و اشک از چشمانش جاری شد و وی بدنبال این اتفاق رو به حضار کرد و گفت: «با وجود آنکه این کار حرفه ای نیست؛ اما این بغض ده ساله ای بود که امشب ترکید.»
«سجاد عزیزی»، «مهدی سپیدگر»، «شهریار شفائی»، «شهاب مظفری»، «سعید سال افزون» و «میلاد ماهان» از مهمانان ویژه حاضر در این کنسرت بودند.
«علیرضا آذر» از جمله دیگر مهمانان حاضر در این اجرا بود که «گلاب» ضمن معرفی این شاعر توانا گفت: «با تمام احترامی که برای سایر ترانه سرایان قائل هستم، اما آقای آذر بهترین ترانه سرای حال و حاضر ایران است.»
«مهدی جهانی» و «علی شمس» از دیگر مهمانان حاضر در این کنسرت بودند که گلاب پس از معرفی آنها، اجرا بر روی استیج را برای شان آرزو کرد.
«امیر محمد زند» و «روزبه نعیمی» نیز از جمله چهرهای سینمایی مهمان این اجرا بودند.
گفتنی است افرادی نظیر «پیمان جوینده»(پیانو)، «عرفان پاشا» (ویلن)، «میلاد جزئی» (گیتار بیس)، «سهراب رمضان زاده» (درامز)، «فرزاد رضایی» (گیتار الکتریک)، «سعید شمس»(کیبورد)، «عرفان قوی قلب» (سازهای کوبه ای) شاکله اصلی گروه نوازندگان «امیر عباس گلاب» را به رهبری «مهیار رضوان» (گیتار) در این کنسرت تشکیل دادند.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1391″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]