اخبار داغ :

جشن امضای آلبوم «تمام ناتمام» با استقبال گسترده هواداران «پالت» برگزار شد

موسیقی پارس: عصر جمعه ۲٠ اسفند ماه، جشن امضای آلبوم «تمام ناتمام»، با حضور هواداران مشتاق گروه «پالت»، در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.
اعضای گروه «پالت» در بخشی از این مراسم به اجرای زنده پرداختند و قطعاتی همچون «نرو بمان»، «لیلی جان»، «تمام ناتمام» را در میان استقبال و هم خوانی طرفداران اجرا کردند.
در پی حضور «امید نعمتی» در برنامه سه ستاره شبکه سه و درخواست او از هواداران، مبنی بر اهدای کتاب؛ اعضای پالت و بسیاری از هواداران، کتاب هایی را با خود به همراه داشتند و در قسمتی مشخص جمع آوری کردند تا از طریق طرح دست به دست، در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد.
در پایان این مراسم، جشن امضای آلبوم «تمام ناتمام» برگزار شد که به دلیل صف های طولانی هواداران، این برنامه چند ساعت بیش از زمان پیش بینی شده، طول کشید.
در ادامه می توانید عکس های شهریار خزایی را از این مراسم مشاهده کنید:

 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1352″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]