اخبار داغ :

حضور خوانندگان مطرح کشورمان در اجرای اپرای «برانگیخته»

روزبه بمانی

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: اپرا مجموعه ای از چندین هنر مختلف از جمله موسیقی، ادبیات، فن بازیگری، حرکات آئینی و رقص، طراحی صحنه، دکور و کارگردانی می باشد. اپرا که برگرفته از موسیقی و هنر نمایش است، برای خلق آن اطلاعات کافی لازم بوده تا اثری تحسین برانگیز و بدون نقص تولید گردد. به همین سبب است که این هنر طی قرن ها انواع رویداد ها و سبک های موسیقی را تجربه کرده و تکامل یافته است.
اپرای «برانگیخته» داستانی عاشقانه از «هفت شهر عشق» می باشد که در هفت پرده روی صحنه می رود. این اپرا با حضور خوانندگان مطرح کشورمان همچون سالار عقیلی، روزبه بمانی و روزبه نعمت اللهی دی ماه سال جاری، در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.
گفتنی است که این هنرمندان علاوه بر اجرای آثاری به عنوان خواننده، نقش آفرینی هایی را نیز بر عهده دارند.
کشور ما طی سال های اخیر، شاهد تجربیاتی متفاوت و البته محدودی از این گونه‌ی هنری بوده که روی صحنه رفته است. اپرای «برانگیخته» نیز قصد دارد با استفاده از تجربیات لازم در این زمینه، اجرای قابل ستایشی با حضور بازیگران و هنرمندان سرشناس سینمای ایران برگزار کند.
اسفندیار قره باغی، ودود مؤذن، عباس عابدین زاده و .. از جمله سولیست های این اجرا می باشند که در بخش های مختلف این برنامه هنرنمایی خواهند داشت.
همچنین لیست بازیگران، تیم کارگردانی و دیگر جزئیات مربوطه، همزمان با آغاز پیش فروش بلیت ها در اختیار رسانه ها و علاقه مندان قرار خواهد گرفت.