اخبار داغ :

کنسرت گروه چارتار در اهواز برگزار شد

موسیقی پارس : کنسرت گروه چارتار پس از سه سال به صحنه اجرای موسیقی در اهواز برگشت. کنسرت گروه چارتار پس از سه سال در اهواز در شبانگاه 16 تیر ماه در داغ ترین روزهای تابستان به روی صحنه رفت و لیستی از محبوب ترین اهنگ های دو البوم خود را با مردم اهواز به اشتراک گذاشت .

در ابندا آرمان گرشاسبی خاننده این گروه بدون هیچ مقدمه ای اهنگ حضوری اتفاقی را خواند و تشویق بی امان هواداران را در پی داشت و با گفتن جمله ی : ” چقدر خوبه ادم تو شهر خودش اجرا داشته باشه” موج جدید از تشویق ها را در پی داشت. پس از ان به اجرای دیگر قطعات پرداختند آشوبم ، مرا بخاطرت نگه دار ، لیلاچه ، هندسه ، باران تویی از جمله ترانه هایی بودند ک همراهی مردم را ب خوبی همراه داشت و در انتها ترانه اشوبم را به در خاست خواننده ایستاده این اهنگ را بخوانند ک همراهی بی نظیر طرفداران این گروه را در پی داشت. این اجرا با تلاش امیر مهرانفر ( تهییه کننده) به ثمر نشست.

در انتها شاهد گزارش تصویری متفاوت و زیبای «سجاد بهرامی» باشید :

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1383″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]