اخبار داغ :

دومین آلبوم رسمی مرعشی با فضایی پر از آرامش و به‌صورت بی‌کلام منتشر شد

موسیقی پارس: آلبوم رویای جادوئی (magical dream)؛ اثری بی‌کلام، پر از آرامش و با هارمونی‌های ساده و روان برای پیانو و ارکستر است.
کل این آلبوم در استودیو اکسین با مدیریت مجید سبحانی تهیه‌شده است و به‌نوعی داستان زندگی صاحب اثر و اتفاقاتی که برای وی افتاده است.
مرعشی در این آلبوم به‌عنوان آهنگساز، نوازنده پیانو، تنظیم‌کننده حضور دارد.
امیر پاشا فاطمی (نوازنده ویولن)، فؤاد سمندی (میکس و مستر، صدابردار) و مجید سبحانی (صدابردار) در این آلبوم همکاری داشته‌اند.
قطعه اینترو این مجموعه بانام رویای من یک اثر احساسی است که مرعشی برای برادرش، اردلان که سا‌ل‌ها پیش آن‌ها ازدست‌داده‌ ساخته‌شده است.
خالق رویای جادویی که خود حامی حیوانات است قطعه شماره 4 این آلبوم بنام صدای فرشتگان را با همین موضوع ساخته
و از حیوان خانگی خود در کلیپ این اثر استفاده کرده است.
قطعه گمشده، ترک 6 این آلبوم در وصف زندگی همه‌ی انسان‌ها است که در این زندگی مادی و زمینی گم‌شده‌اند.
باران ازجمله قطعاتی است که قبلاً ساخته‌شده قطعه و مرعشی این قطعه را به یاد معشوق خودساخته است و تداعی‌کننده روزهای بارانی باهم بودن‌هاست.
از دیگر قطعات این آلبوم، خاطرات گذشته، رویای جادویی، احساسات شدید، تنهایی، آرامش و نوکتورن نام‌دارند.
علی مرعشی در خصوص این آلبوم گفت: آلبوم رویای جادویی، دریچه ایست به‌سوی آرامش معنوی و انسانی و این اثر را به همه‌کسانی که در زندگی دنبال آرامش حقیقی تقدیم کرده است.
این موزیسین در سال 82 اولین آلبوم رسمی خود به نام آبی‌ترین را روانه بازار کردد که در این آلبوم در کنار خوانندگی بعنوان نوازنده و آهنگساز نیز ایفای نقش کرده بود.
لازم به ذکر است وی موسیقی را از 12 سالگی با ساز پیانو شروع و در نزد اساتیدی همچون استاد گاگیک باباییان، استاد ارنسسو گنزالس ادامه داد و در سال 1376 وارد کنسرواتوار تهران شد با ارکسترهای متعددی همکاری داشته است.
قابل توجه‌است، این آلبوم از طریق موسسه فرهنگی هنری نت هشتم با مدیریت محمد بکرانی اخذ مجوز و روانه بازار شد.