اخبار داغ :

رونمایی از موزیک ویدئو فیلم بمب؛یک عاشقانه توسط گروه ایهام

گروه ایهام

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: زانیار خسروی، خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، به همراه پیمان معادی، سیامک انصاری و مازیار لشنی در اکران مردمی فیلم سینمایی «بمب؛یک عاشقانه» حضور می یابند. این اکران مردمی روز چهارشنبه 5 دی ماه از ساعت 19 الی 23:30 در پردیس سینمایی مگامال برگزار می شود. همچنین اکران مردمی این فیلم سینمایی با رونمایی از موزیک ویدئو فیلم توسط گروه ایهام همراه خواهد بود.

گروه موسیقی ایهام که اعضای آن توسط دو هنرمند کشور، زانیار خسروی و مازیار لشنی تشکیل می شود، از سال 96 فعالیت خود را به صورت رسمی و با انتشار قطعه «بغض» آغاز کرد. از دیگر قطعات منتشر شده توسط این گروه موسیقی می توان به جانا، دریا، نگار، چشمانت آرزوست و… اشاره کرد.

فیلم سینمایی «بمب؛یک عاشقانه» به کارگردانی و نویسندگی پیمان معادی و تهیه کنندگی احسان رسول اف در سال 1396 ساخته و به تازگی اکران آن در سرتاسر کشور آغاز شده است.
در این فیلم سینمایی بازیگرانی همچون پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری و سیامک صفری به ایفای نقش پرداخته اند.
گفتنی است فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جوایز این جشنواره از جمله جایزه بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلم برداری، بهترین موسیقی متن، بهترین صدا برداری و…شد.