اخبار داغ :

سعید خراطها: از پزشکان حاذق در سراسر دنیا در حال کمک گرفتن هستم

مجید خراطها

موسیقی پارس_کیمیا پوراحمد: مجید خراطها، خواننده مطرح موسیقی پاپ، به دلیل بروز مشکلات شدید در بینایی، در بیمارستان بستری شد.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، دکتر سعید خراطها، برادر مجید خراطها، متن زیر را در صفحه ی شخصی اش منتشر کرد:

«درود بر شما. متاسفانه به علت تشخیص و تجویز اشتباه، طول درمان به طول درد و اکنون تاری دید تبدیل شده! از پزشکان حاذق در سراسر دنیا در حال کمک گرفتن هستم. انرژی مثبت و دعای شما نور را به چشم های برادرم بر می گردونه. به دعاتون ایمان دارم. آقا مجید فقط به خانواده و دوستانش تعلق نداره، بلکه به دنیای هنر و هنردوستان و هواداران ایرانی و غیر ایرانیش تعلق داره! به نمایندگی از همه ی شما ها لحظه به لحظه برای سلامتیش تلاش می کنم و اگر لازم بشه چشمم رو تقدیمش می کنم»

سعید خراطها همچنین در صفحه مجازی بیان داشت: «فعلا با برسی مدارک پزشکی توسط پزشکان متخصص، احتمال التهاب عصب بینایی زیاد است .
لذا جهت درمان این بیماری نادر باید در مکانی دور از پارازیت و امواج رادیویی باشد ، ضمن تشکر از لطف شما لطفا از عیادت بپرهیزید تا در آرامش انشالله بهبودی پیدا کنن»

طبق گفته افراد آگاه، با وجود این که بینایی مجید خراطها به شدت آسیب دیده است اما روحیه ی بسیار خوبی دارد و پس از تشخیص قطعی پزشکان، مراحل درمان او انجام خواهد شد.
سایت موسیقی پارس، آرزوی سلامتی و بهبود کامل برای تمامی بیماران و این خواننده جوان دارد.