اخبار داغ :

سعید خراطها در مصاحبه با موسیقی پارس از آخرین وضعیت بهبودی برادرش سخن گفت

مجید خراطها

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: مجید خراطها، خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، به تازگی با مشکل جدی بینایی مواجه شده و به همین علت چند روز گذشته با بروز تاری دید و همچنین درد چشم در بیمارستان بستری شد. اخبار منتشر شده در این روزها مبنی بر این است که این خواننده پاپ کشورمان به احتمال بسیار زیاد به نوعی بیماری نادر چشمی مبتلا و به تشخیص پزشکان متخصص، دچار تورم و التهاب عصب بینایی شده است.

سایت موسیقی پارس برای آگاهی علاقمندان و طرفداران این خواننده جوان از وضعیت بیماری و روند درمان او، گفتگوی کوتاهی را با سعید خراطها، برادر و مدیر برنامه های مجید خراطها، انجام داده است که در ادامه می خوانید.

سعید خراطها در پاسخ به این سوال که تشخیص پزشکان از بیماری مجید خراطها چه بوده است، بیان کرد که در حال حاضر تشخیص متخصصان التهاب اعصاب بینایی می باشد.

خراطها در خصوص درمان این بیماری در داخل و یا خارج از کشور این گونه توضیح داد: «بخشی از این بیماری، درمان خود التهاب اعصاب است و بخش دیگر آن به علت های بروز این بیماری مربوط می شود که باید به صورت جدی دنبال شود، حال چه داخل ایران و چه خارج از کشور.»

مدیر برنامه های مجید خراطها همچنین بیان داشت که اگر تشخیص پزشک و داروهایی که برای درمان این بیماری تجویز شده اند درست بوده باشد به بهبود کامل ایشان امیدوار هستیم.

سعید خراطها در ادامه در خصوص زمان بهبودی کامل نیز اینگونه پاسخ داد: اگر مصرف دارو ها موثر واقع گردد و شرایط مساعد باشد، بازگشت تاربینی چشم های ایشان که تا 80 درصد هم پیشروی کرده بود، پس از 10 روز باید اثرات مثبت خود را نشان دهد.

وی همچنین درباره وضعیت روحی این خواننده پاپ نیز سخن گفت و بیان داشت که مجید خراطها فردی مقاوم است، اما از دست دادن 80 درصد از بینایی در کمتر از 30 یا 40 ساعت در روحیه فرد بیمار اثرات منفی خود را خواهد گذاشت.