اخبار داغ :

سناریوی رستگاری بهنام بانی در سال ۹۶

بهنام بانی

موسیقی پارس_محمد جواد قجری: بهنام بانی خواننده محبوب و مطرح موسیقی پاپ که با قطعات عاشقم کرده و علاقه خاص ، نامش بر سر زبان ها افتاد، سال ۱۳۹۶ را در رویایی ترین حالت ممکن به پایان رساند.
انتشار تک قطعات خوش ریتم و پرطرفدار، در کنار اجراهای شاد و پر انرژی در کنسرت ها، بهنام بانی را به چهره ی محبوب موسیقی پاپ در سال نود و شش تبدیل کرد.
پسر خوش اخلاق موسیقی پاپ که فروش زودهنگام بلیط های کنسرتش در همان اجراهای اول مورد نقد بسیاری قرار گرفت؛ به سرعت با برگزاری کنسرتهای مکرر بدون حتی یک صندلی خالی و همچنین انتشار قطعات قوی به این شایعات پایان داد و خط بطلان بر آنها کشید.
هرچه به انتهای سال ۹۶ نزدیک تر شدیم، ترافیک کاری این هنرمند نیز بیشتر شد. وی با برگزاری کنسرت های متعدد در داخل و خارج از کشور(آلمان)، توانست موفق ترین سال دوران حرفه ای خود را در طول فعالیت هنری اش رقم بزند.
در سال نود و شش رویایی بهنام بانی، فعالیت حرفه ای با حامد برادران و به موازات آن همکاری با تیم حرفه ای آوای فروهر (برادران حاتم پور) و مدیریت اجرایی سید میلاد حسینی، روند پیشرفت این خواننده را در کنار صدای شش دانگش بیش از پیش میسر ساخت؛ به گونه ای که تمام بلیط های اولین کنسرت این خواننده بدون انتشار حتی یک آلبوم، تنها در کمتر از 15 دقیقه به فروش رسید تا سناریوی رستگاری بانی در سال نود و شش با اتفاقاتی به یادماندنی همراه باشد.
گفتنی است در سال های اخیر خوانندگانی بوده اند که به چنین موفقیت هایی دست یافتند اما این اتفاق ها برای آنها پایدار نبود؛ حال باید دید آیا این موفقیت برای بانی، ماندگار خواهد بود یا خیر.