اخبار داغ :

صحبت های عجیب «علیشمس» درباره حضور خوانندگان در «دورهمی»

موسیقی پارس: برنامه پرمخاطب دورهمی که عموما در نظرسنجی ها مشخص شده است توانسته رضایت اکثر مخاطبان خود را جلب کند؛ با اجرای «مهران مدیری» از شبکه نسیم پخش می گردد.
این برنامه موفق، در ایام عید نیز همچون گذشته میزبان هنرمندان و خوانندگان مطرح موسیقی است‌.
تا کنون خوانندگانی همچون حمید هیراد، پازل بند، ماکان بند، مهدی دارابی، علیرضا طلیسچی، بهنام بانی و… در برنامه دورهمی حضور یافته اند.
«علیشمس» خواننده جوان موسیقی در صفحه مجازی خود، مسائلی را در خصوص پشت پرده دعوت از خوانندگان در این برنامه، مطرح کرد که باعث تعجب بسیاری از مخاطبان برنامه «دورهمی» شده است.
وی در بخشی از صحبت هایش اعلام داشت که «علی اوجی»، با دریافت مبالغ هنگفتی از خوانندگان، آنها را به برنامه «دورهمی» دعوت می کند و در غیر این صورت به راحتی نام آنها را از لیست مهمانان برنامه حذف می نماید.

«علیشمس» در بخش لایو اینستاگرام خود، در خصوص پشت پرده حضور خوانندگان در برنامه «دورهمی» گفت:
«برنامه دورهمی را دوست دارم، اما علی اوجی که مسئول آوردن مهمان ها به این برنامه است، در پشت پرده پول های سنگینی از خواننده ها می گیرد. از حمید هیراد صد میلیون گرفته بودند و از ماکان بند هم گرفتند‌‌ ولی کسانی که پول نمی دهند به راحتی از لیست مهمانان این برنامه حذف می کند. مثل «مهدی جهانی» و «اشوان». مطمئنم که آقای مدیری به هیچ وجه از این ماجراها با خبر نیستند.»

    دیدگاه های شما

  1. اقبال اسدی گفت:

    بعید نیست بدون دلیل نمیگه شاید بگیره