اخبار داغ :

عواید کنسرت خوانندگانی چون «فرزاد فرزین»، گروه «هوروش»، «بهنام بانی» و… برای کمک به زلزله زدگان اختصاص می یابد

موسیقی پارس: پس از وقوع زلزله در غرب کشور و جان باختن تعداد زیادی از هموطنان، کمک های مردمی بسیاری برای آسیب دیدگان ارسال شد تا در این روزهای تلخ، شاهد یک اتحاد زیبای ملی باشیم؛ در این میان تلاش اهالی موسیقی نیز چشمگیر بود و اکثر هنرمندان در حد توان شان برای کمک به آسیب دیدگان قدمی برداشتند که از جمله آن می توان به اختصاص عواید کنسرت خوانندگانی همچون «فرزاد فرزین»، «بهنام بانی»، گروه «هوروش» و… به حادثه دیدگان اشاره داشت.

گروه «هوروش» طی پیامی اعلام کردند که تمام درآمد های حاصل از کنسرت تهران_نهم آذر ماه، توسط اعضای گروه هوروش به غرب کشور ارسال می شود تا لوازم مورد نیاز، میان مردمی که در آن منطقه محروم تر هستند پخش شود و در غیر اینصورت کنسرت را کنسل می کردند اما ترجیح دادند که برگزار کنند و سود حاصل را که مبلغ کمی هم نخواهد بود به هموطنان عزیزمان در غرب کشور برسانند.

«فرزاد فرزین» خواننده مطرح موسیقی پاپ نیز ضمن عرض تسلیت و همدردی با هموطنان، بخصوص بازماندگان حادثه تلخ کرمانشاه، طی پیامی بیان داشت که بخشی از درآمد کنسرت های ونکوور و تورونتو خویش را صرف امور خیریه برای آسیب دیدگان خواهد کرد وی افزود: گرچه کار کوچکی است اما در حد توان مان کمک می کنیم؛ وی در ادامه از هواداران نیز درخواست کرد تا هر کس به اندازه توان خود به حادثه دیدگان یاری رساند.

همچنین «بهنام بانی» که هفتم آذر ماه در تهران_سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه می رود؛ با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود نوشت: «با خدا باش و پادشاهی کن. بخشي از عوايد اين كنسرت به هموطنان زلزله زده كرمانشاه و غرب كشور اختصاص ميابد».

«رضا یزدانی» با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش، خبر از تعویق انتشار آلبوم و اختصاص بخشی از درآمد حاصل از کنسرت 2 آذر_برج میلاد داد. وی چنین نوشت: «آلبوم درهم براى انتشار آماده ست و طبق برنامه، فردا بايد به دستتون برسه… ولى دست و دلممون راضى به انتشار آلبوم در اين شرايط نيست، وقتي هرلحظه ذهنمون پُره از تصوير انسان‌های زير آوار، خونه هاى خراب شده و تصوير بچه هايي كه كنار تل خاك و اجساد عزيزان و بستگانشون هستن … تصميم گرفتيم به خاطر همدردى و همدلى انتشار آلبوم رو به دوشنبه آينده موكول كنيم و بخشى از درآمد كنسرت ٢ آذر رو به زلزله‌زدگان عزيز اختصاص بديم…آرزوى سلامتى آرامش و صبر براى اين عزيزان را از خداوند متعال خواستاريم…»

 

«سینا شعبانخانی»، «حجت اشرف زاده» و «رستاک حلاج» نیز بخشی از درآمد حاصل از کنسرت های شان را صرف امور خیریه و کمک به بازماندگان حادثه اخیر می کنند.

گفتنی است صد در صد عواید حاصل از کنسرت های «شهرام ناظري – گروه كامكارها، ٢٩ آبان – تالار وزارت كشور»، «مهدی مدرس،٩ آذر_سالن اریکه» و «كنسرت مهرباني هنرمندان كرد ٣٠ آبان – تالار وحدت» نیزصرف هموطنان عزيز زلزله زده غرب كشور خواهد شد.