اخبار داغ :

نشست خبری نخستین جایزه ترانه افشین یداللهی برگزار شد

موسیقی پارس: ظهر روز یکشنبه 12 آذر ماه، نشست خبری نخستین جایزه ترانه افشین یداللهی با حضور عوامل برگزار کننده آن در سالن سورنا برگزار شد.
روزبه بمانی درگذشت «افشین یداللهی» را شوک بزرگی دانست و همچنین بیان داشت که نبود جشنواره مستقل برای ادبیات شفاهی، قبل و بعد از انقلاب احساس شده است. مقصود معیاری برای سنجش ادبیات شفاهی و بخصوص کارشناسی آثار ترانه سرایان جوان است که نام «افشین یداللهی» اعتبار ویژه ای به این جشنواره و جایزه بخشیده است.
مهدی ایوبی در بخشی از صحبت هایش عنوان کرد که این جایزه شامل سه بخش «یک خاطره از دیروز» (تقدیر از ترانه سرای پیشکسوت که جوایز آن تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی است)، «یک خاطره از امروز» (انتخاب بهترین ترانه و ترانه سرای سال، بهترین خواننده از نظر انتخاب ترانه و بهترین ترانه تیتراژ فیلم یا سریال صورت می گیرد و جوایز آن تندیس و لوح تقدیر است.)، «یک خاطره از فردا» (این بخش شامل دو رشته ترانه عاشقانه و اجتماعی برگزار می شود و در هر شاخه امکان ارسال سه ترانه برای یک فرد وجود دارد و جوایز آن یک تندیس، سه لوح تقدیر، سه جایزه نقدی می باشد و داوران اجازه دارند در هر بخش دیپلم افتخار نیز اهدا کنند.) می باشد. علاقه مندان می توانند آثار خود را تا اولین روز بهمن ماه ارسال کنند که داوری آن از 10 بهمن تا 9 اسفند انجام می گردد و مراسم اعطای جوایز هفته دوم اسفند برگزار خواهد شد.
حسن علیشیری نیز در صحبت هایش اشاره داشت: انتشارات نگاه در برگزاری جایزه نقش بسزایی داشته است و خوشحالیم یکی از معتبرترین ناشران کشور حامی این امر است.
در مجموع 8 تندیس، 12 لوح تقدیر و 6 جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

گفتنی است اعضای شورای اجرایی جایزه ترانه افشین یداللهی شامل حمیدرضا صمدی و علی ایلیا (روابط عمومی و امور رسانه)، عمران میری و امیر حسین مساح (امور مالی و اداری)، صابر قدیمی (امور اجرایی و تشریفات) و امیر توده فلاح (کارگردان مراسم) می باشد.
شایان ذکر است اعلام عمومی فراخوان بخش «یک خاطره از فردا» از 4 آذر ماه تا 1 بهمن است و علاقه مندان جهت شرکت در این بخش می توانند آثار خود را از طریق ربات تلگرام @afshinyadollahibot و یا سایت
www.drafshinyadollahi.ir
ارسال کنند.

در انتها شاهد گزارش تصویری این نشست از نگاه “فاطمه غلامی ” باشید.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1441″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]