اخبار داغ :

چرا نام «چاوشی» از جلد سریال شهرزاد حذف شد؟

موسیقی پارس: «سینا سرلک» خواننده موسیقی ایرانی، در فصل اول سریال «شهرزاد» قطعاتی را با «محسن چاوشی» هم خوانی کرد که موجب شد بیش از پیش در میان هنردوستان شناخته شود.

وی هفته گذشته نیز قطعه «تنها امید زندگی» را با شعری از «علیرضا شجاع پور» و آهنگسازی «پدرام کشتکار» برای پخش در بخش میانی قسمت نهم سریال «شهرزاد۲»  منتشر کرد.

 در روی جلد قسمت نهم فصل دوم سریال شهرزاد، همچون قسمت هشتم، نام «محسن چاوشی» حذف شده است؛ همچنین ترانه «ای دریغا» از تیتراژ حذف و قطعه «افسار» که متعلق به فصل اول این سریال می باشد، جایگزین آن شد.

گفته می شود با توجه به درخواست «سینا سرلک» از عوامل فیلم «شهرزاد» مبنی بر حذف نام «چاوشی»، چنین اتفاقی رخ داده است؛ چرا که ترانه اصلی متعلق به او می باشد. گویا چنین اتفاقی باعث شد تا «چاوشی» دلخور شود؛ گرچه تهیه کننده «شهرزاد» عنوان کرد که هیچ مشکلی میان «محسن چاوشی» و سریال «شهرزاد» وجود ندارد.

گفتنی است «شهاب مظفری» خواننده جوان موسیقی پاپ که از دوست داران «محسن چاوشی» می باشد نیز نسبت به اتفاقات مذکور، در صفحه شخصی خود واکنش تندی نسبت به «سینا سرلک» داشت.

سریال «شهرزاد» به کارگردانی «حسن فتحی» و بازی هنرمندانی همچون «شهاب حسینی»، «ترانه علیدوستی»، «مصطفی زمانی»، «رویا نونهالی»، «رضا کیانیان» و… هر هفته در روز دوشنبه، در بخش نمایش خانگی منتشر می شود.