اخبار داغ :

کلیپ «خوان آسمانی» با صدای پیام عزیزی و با حمایت دکتر پور زرندی منتشر می‌شود

ارسلان کامکار

منصور جهاني ـ کلیپ آهنگ «خوان آسمانی» با صدای پیام عزیزی خواننده موسیقی عرفانی، به آهنگساز و تنظیم ارسلان کامکار، با حمایت دکتر پورزرندی مدیر عامل بانک شهر، در روزهای آینده منتشر می‌شود.
کلیپ آهنگ «خوان آسمانی» با صدای «پیام عزیزی» خواننده موسیقی عرفانی، با حمایت دکتر حسین محمد پورزرندی مدیر عامل بانک شهر، با شعر حضرت مولانا (مولانا جلال‌الدين محمد رومي)، به آهنگساز و تنظیم ارسلان کامکار و با همراهی گروه موسیقی کامکارها امروز و فردا در شمال کشور و در شهر ایزد شهر در محمودآباد استان مازندران فیلمبرداری می‌شود و در روزهای آینده به مناسبت ماه مبارک رمضان منتشر خواهد شد و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار می‌گیرد.
شعر آهنگ «خوان آسمانی» تداعی‌کننده ماه مبارک رمضان است و آهنگ آن در ساعتهای مختلف، از اول این ماه از شبکه اول سینما منتشر شده است.
آهنگ «خوان آسمانی» از مجموعه آلبوم موسیقی «بارگاه» به آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی ارسلان کامکار و با همراهی تعدادی از اعضای گروه موسیقی کامکارها، با صدای «پیام عزیزی» با حمایت دکتر پورزرندی در آذر ماه سال 1391 توسط «نشر نوفه» منتشر شده بود.
آهنگ «خوان آسمانی» را استاد محمدرضا شجریان در مثنوی افشاری به خوبی اجرا کرده‌اند، که شعر آن را حضرت مولانا سروده‌اند: این دهــان بستی دهــانی باز شـــد/کـو خـورنده‌ی لــقمـه های راز شـــد، لــب فـروبــند از طـعـام و از شـــــــراب/ ســـوی خوان آسـمــانی کن شـــتاب، گـر تــو این انبان ز نـان خــالی کـــنی/ پـر زگـــوهــــر هـــای اجــــلالی کـــنی، طــفل جـان از شـیر شــیطان بــاز کن/ بــــعـــد از آنـــش بـا مـــلک انـــباز کــن، چند خوردی چرب و شیرین از طـعــام/ امـــتحـــان کــن چـــند روزی با صــیام، چــند شــب ها خواب را گشتی اسیر/ یــک شـــبی بــیدار شــو دولـــت بـگیر.
پیام عزیزی با همراهی اعضای گروه موسیقی کامکارها؛ سه اثر موسیقایی به نامهای آلبوم‌ موسیقی «بارگاه»، آلبوم‌ «سه‌روکی دل» (رئیس دل) و همچنین آلبوم‌ «خورشید مستان» را منتشر کرده است.

ارسلان کامکار ارسلان کامکار