اخبار داغ :

کنسرت بیستم تیرماه شهرام شکوهی به علت بیماری وی به تعویق افتاد

شهرام شکوهی

در حالی که تبلیغات گسترده و پوشش رسانه ای زیادی برای برگزاری کنسرت شهرام شکوهی در تاریخ بیستم تیرماه در فضای مجازی صورت گرفته و تمامی بلیت های این اجرا در مدت زمان کوتاهی به فروش رسیده بود، این برنامه به دلیل عارضه قلبی شکوهی به تعویق افتاد.

مهرداد منافی مدیر برنامه های شهرام شکوهی با تایید این خبر گفت: با توجه به غیبت طولانی آقای شهرام شکوهی در اجرای صحنه ای، پس از انتشار خبر برگزاری کنسرت، تمامی بلیت های آن در مدت زمان کوتاهی به فروش رفت. ضمن تشکر از این استقبال مردمی و عذرخواهی از تمامی مردم فهیم و هواداران ارزشمند اعلام می داریم به علت مشکلات قلبی اخیر که برای ایشان پس از هیجانات بازی ایران و پرتغال رخ داد و منجر به بستری شدن وی در بیمارستان شد، بنا بر نظر پزشک معالج مبنی بر لزوم استراحت مطلق در ادامه روند درمانی و ضرورت دوری از هر گونه استرس، هیجان و فعالیت سنگین ، ناچار به محدود کردن فعالیت ایشان برای مدت یک ماه هستیم که این محدودیت شامل کنسرت بیستم تیرماه و تور شهرستان ها نیز می شود.

وی افزود: به تمامی دوستداران عزیز قول خواهیم داد که اجرای بیستم به تاریخ دیگری در مرداد ماه موکول خواهد شد که جزئیات آن در هفته آتی منتشر می گردد و پس از آن در شهرهای بندر انزلی، لاهیجان، کیش و اصفهان به اجرای برنامه می پردازیم و تور بزرگ اجرا در شهرستان ها نیز بعد از ماه صفر در شهر های سراسر ایران کلید خواهد خورد.

منافی همچنین در خصوص تکلیف بلیت فروشی گفت: به مخاطبین خود اطمینان کامل می دهیم که در سریعترین زمان ممکن بهای بلیت خریداران به آن ها باز گردد. اما با توجه به اینکه این روند به صورت خودکار و سیستمی انجام می شود و با توجه به تعداد بالای خریداران، پیشاپیش از شکیبایی عزیزان طی انجام این فرآیند سپاسگزاریم.

او در انتها خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یکشنبه دهم تیرماه تیزر آهنگ جدید و چهارشنبه سیزدهم تیر ماه نسخه کامل آن منتشر خواهد شد. همچنین موزیک بعدی آقای شکوهی نیز تا قبل از کنسرت و در مرداد ماه منتشر می گردد که هر دوی این آثار فضایی کاملا متفاوت از کارهای پیشین دارند. این قطعات در کنسرت مرداد ماه برای اولین بار روی صحنه اجرا می شوند.