اخبار داغ :

کنسرت حامد همایون در لندن و منچستر برگزار می شود

حامد همایون

موسیقی پارس_ملیکا انصاری: حامد همایون برای دومین بار به همراه ارکستر کامل خود، عازم کشور انگلستان است؛ 22 اردیبهشت ماه(۱۲ می) در شهر لندن و 24 اردیبهشت (۱۴ می) در شهر منچستر انگلستان، حامد همایون روی صحنه می رود و این بار هم جز اجرایی حرفه ای در سالن مملو از ایرانیان مقیم خارج از کشور، انتظار نمی رود، چرا که تا کنون بیش از نیمی از صندلی ها به فروش رفته و طبق معمول در زمان بسیار کوتاهی مابقی پر خواهند شد.
همچنین حامد همایون سابقه ی اجراهای پر انرژی و کم نظیر، مخصوصا در خارج از کشور را در کارنامه ی خود دارد و هیچ جای نگرانی بابت اجرای با شکوه کنسرت انگلستان او وجود ندارد. او به همراه ارکستر همیشگی خود که به رهبری سامان امامی و تهیه کنندگی شرکت ترانه ی شرقی «محسن رجب پور» می باشد، بالغ بر 700 اجرای موفق در ایران و در کشورهای مختلف بر روی صحنه برده و خاطره سازی این هنرمند موضوع تازه ای نیست.
حامد همایون که تا آخر فصل بهار در تهران به روی صحنه نمی رود، این روزها مشغول و سرگرم کارهای تازه است تا با انرژی بیشتری دوباره در سالن های تهران حضور پیدا کند. این خواننده که توانسته است به محبوبیت و مقبولیت قابل توجهی دست پیدا کند، همواره سعی در تولید و پخش آثاری متفاوت و عامی پسند داشته و موفقیت او در این زمینه و رسیدن به اهدافی که تا الان داشته کاملا واضح است.
گفتنی است علاقه مندان جهت تهیه بلیت کنسرت حامد همایون در لندن و منچستر می توانند به سایت Ticketbox.online مراجعه کنند.