اخبار داغ :

کنسرت سوم اسفند «محسن یگانه» در تهران برگزار شد

موسقی پارس: این کنسرت که به احترام شهدای اتشنشان در تاریخ دوم بهمن لغو شده بود در تاریخ سوم اسفند برگزار شد. 
این کنسرت که در همان روز های اول با استقبال مردم مواجه شده بود در سالن هیچ جایی خالی وجود نداشت.
اجرا با اهنگ شیش و هشت هوایی شدی و سولو وحید قاسمی با ساز دمام شروع شد و نوید بخش اجرایی پر انرژی را میداد.بعد از اتمام اولین اهنگ ضمن خوشامد گویی «محسن یگانه» همراهی هواداران را برای اجرای قطعه دوم میخاست که با همراهی مردم در اهنگ رگ خواب با سولو زیبای گیتار الکتریک شایان مجیدی همراه بود.
در ادامه کنسرت , اهنگ های «اخه دل من», «سکوت», «درکم کن», ریمیکس قطعات «باروبندیل», «نخاستم» و … اجرا شد.سپس با اجرای انپلاگد زیبای «بهت قول میدم» دنبال شد که با تشویق هواداران این قطعه دوباره نواخته شد.
بعد از ان آهنگ شاد وابستگی بود  درخواست عجیب هواداران برای دوباره نواختن این اهنگ بود که محسن یگانه راهی جز همراهی با مردم را ندید و این اهنگ را هم مثل بهت قول میدم تکرار کرد.
در این اجرا میلاد پور قوه ( کیبورد) وحید عویدی ( گیتار کلاسیک و نایلون) وحید قاسمی ( پرکاشن و کوبه ای) شایان مجیدی (گیتار الکتریک) محمد زرنوش ( ساکسیفون و کلارینت) محمدرضا زارعی ( ویولن) سعید علیرضایی ( گیتار باس) و رادین رفیع زاده ( درامز) که بند گروه را تشکیل ميدادند
این اجرا به همت شرکت اوای فروهر ب مدیریت محمد و مجتبی حاتم پور برگزار شد که از همکاری شرکت اوای فروهر کمال تشکر را داریم.

در انتها شاهد گزارش تصویری «سجاد بهرامی» ازین اجرا باشید :

 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1342″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]