اخبار داغ :

کنسرت پیانو آواز مهدی یغمایی و علیرضا قرائی منش در تهران برگزار می شود

علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: مهدی یغمایی و علیرضا قرائی منش، اعضای سابق گروه «ژوان» در تهران روی صحنه خواهند رفت.
گروه ژوان که متشکل از علیرضا قرائی منش (بنیان گذار این گروه موسیقی، خواننده و نوازنده)، مهدی یغمایی (خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده) و امیر سزاوارمنش ( خواننده و نوازنده) بود، طی سال های 85 تا اوایل 90 فعالیت های چشم گیری را به همراه داشت.
از جمله فعالیت های این گروه می توان به انتشار قطعات «دختر بهار»، «سایه»، «یه حالی دارم این روزا»، «بهت قول میدم» و … اشاره کرد، که با استقبال کم نظیری نیز رو به رو شد.
علیرضا قرائی منش و مهدی یغمایی قصد دارند تا با اجرای کنسرتی در تهران، از گروه موسیقی ژوان و ترانه های آن تجدید خاطرات کنند.
صحبت های قرائی منش در خصوص این کنسرت نیز به شرح زیر می باشد:
«پس از سال ها بار دیگر در کنار دوست خوبم مهدی یغمایی به روی صحنه خواهیم رفت. در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات خاطره انگیز گروه « ژوان » ، قطعات مستقل خودم و قطعاتی که من برای مهدی یغمایی ساخته ام را به همراهی هم اجرا خواهیم کرد.»
وی همچنین افزود: «این کنسرت به صورت پیانو آواز اجرا خواهیم کرد که البته خیلی سخت تر از یک ارکستر بزرگ است. زیرا در این جا ارکستری وجود ندارد که اشتباه شما را پوشش دهد. پس کوچک ترین اشتباهی به چشم مخاطب خواهد آمد. همچنین میخواستیم که کنسرت را به طوری خاص اجرا کنیم و همیشه خاص بودن این نیست که ارکستر بزرگی روی صحنه داشته باشید یا اپنینگ خاصی برای آن طراحی کنید. بعضی وقت ها خاص بودن در سادگی است و مطمئن هستم که مخاطبان از این کنسرت لذت خواهند برد.»
این کنسرت روز 28 آذر ماه در مرکز همایش های برج میلاد طی یک سانس راس ساعت 21 برگزار خواهد شد.
علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت زیر مراجعه فرمایند:
Www.iranconcert.com