اخبار داغ :

کولاک اشوان و هوادارانش در کنسرت بهاری

موسیقی پارس: «اشوان» خواننده جوان موسیقی پاپ، قبل از انتشار آلبوم جدید خود باز هم در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی غوغا کرد.

شامگاه سیزدهم اردیبهشت ماه، کنسرت «اشوان» به همت موسسه آوای دوران و تهیه کنندگی «رسول ترابی»، طی دو سانس در سالن میلاد برگزار شد. قرار بود پیش از این کنسرت، آلبوم «بهت مریضم» منتشر شود تا اشوان با اجرای قطعات جدید به روی صحنه رود؛ اما این اتفاق نیفتاد و «اشوان» در بخشی از صحبت هایش گفت: «من بدقول ترین خواننده دنیا هستم که نتوانستم در زمان اعلام شده آلبوم را منتشر کنم؛ اما دلیلش حساسیت بیش از اندازه من بود و حال دو قطعه به آلبوم نیز اضافه شده است. این کنسرت را برای 25 اردیبهشت نیز تمدید کرده ایم، امیدوارم تا قبل از آن اجرا، آلبوم منتشر شود.»

در این کنسرت قطعاتی چون «هنوزم میشه»، «بهت مریضم»، «حواست نیست»، «شمعارو روشن کن»، «بعد من»، «چه خوبه حالم»، «چرا گریه کردم» در میان استقبال و همخوانی کم نظیر هواداران اجرا شد.

از نکات قابل توجه در این کنسرت رونمایی از یک موزيك ويديو به كارگرداني «مهدي فلك بلند» و همچنین يك قطعه جديد با ترانه و ملودي «اشوان» و تنظيم  «اشكان آبرون» بود كه بشدت مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

«علي شمس»، «ترانه مكرم»، «حامد برادران» و عوامل برنامه تلويزيوني خندوانه مهمانان ویژه كنسرت «اشوان» بودند.

«نيما رمضان» (گيتار الكتريک و رهبراركستر)، «آرش سعيدي» (گيتار باس)، «مصطفي شعباني» (ساكسفون)، «برنا شفيعي زاده» (درامز)، «ساسان هاشمي» (كيبورد) و «اشكان آبرون» (كيبورد) و «ميلاد عالمي» (ويولن) اعضای گروه ارکستر «اشوان» را در این کنسرت تشکیل می دادند که با نوازندگی خود به هنرنمایی پرداختند.

در آخر شاهد گزارش تصویری ما از قاب دوربین  پوریا کفایی باشید :

 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1369″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]