اخبار داغ :

گروه موسیقی ستاره قطبی در تالار وحدت روی صحنه می رود

گروه موسیقی بانوان ستاره قطبی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: گروه موسیقی بانوان ستاره قطبی (پلاریس) بار دیگر در تالار وحدت به روی صحنه خواهند رفت. این گروه موسیقی پس از اجرا های موفق خود در سال های گذشته، این بار با خوانندگانی جدید و با همراه گروه حرکات موزون کنسرت خود را برگزار خواهند کرد. این گروه که از قدیمی ترین گروه های موسیقی بانوان هستند، در 28 و 29 تیر ماه تعدادی از آثار خاطره انگیز خود را اجرا خواهند کرد. این قطعات توسط 5 خواننده زن به 5 زبان دنیا اجرا خواهد شد. یکی از بانوانی که به عنوان خواننده در این کنسرت حضور خواهد داشت سرکار خانم شهرزاد سوادگر از اساتید صاحب نام موسیقی بانوان، می باشد. همچنین گروه حرکات موزون همراه در این کنسرت به سرپرستی مونا ارسطو می باشد که برای اولین بار با این گروه موسیقی همکاری خواهد کرد.
اعضای گروه موسیقی ستاره قطبی متشکل از بهار ایلچی(سرپرست گروه و نوازنده پیانو و هارپ)، سپیده ایلچی(نوازنده گیتار بیس)، سحر دزواریی(نوازنده درام)، آرمیتا فهیمی(نوازنده گیتار الکتریک)، بیتا قربانزاده(پرکاشن)، فریده سرسنگی(ادوات و ساز های کوبه ای)، پرنا کوه گیوی(گیتار اسپانیش)، آوا منبری(کیبورد)،پگاه ابراهییم(ویلن)، سارا پارسایی(فلوت)، ثمیلا تحویلداری(ساکسفون)، شانیا شهریاری(ترومپت)، مهشید مولایی(خواننده هندی)، مینا دریس(خواننده عربی و محلی)، نگین رشیدی(خواننده فارسی و محلی)، کیانا کرمانیان(خواننده انگلیسی و فرانسوی) می باشند. گفتنی است پوریا پیرزاده رهبری ارکستر و تنظیم قطعات را بر عهده دارد و علی افشار تهیه کننده این کنسرت می باشد.
استاد محمد سریر از تمرین این گروه بازدیدی کرد و گفت:” تمامی اعضای این گروه موسیقی را می دانند و حس مشترکی در هنگام اجرای قطعات دارند به گونه ای که برخی از موسیقی ها را از قطعه اصلی هم بهتر اجرا میکنند”.
وی همچنین افزود:”این امر باعث ایجاد فضای رقابتی می شود و دیگر گروه ها هم ترقیب میشوند که کیفیت اجرا های خود را افزایش دهند”.
لازم به ذکر است کنسرت گروه موسیقی پلاریس در تاریخ 4 و 5 مرداد نیز با همراهی بهنوش بختیاری برگزار خواهد شد.