اخبار داغ :

گزارش کنسرت تهران فرزاد فرزین 7 اردیبهشت + ویدئو

کنسرت فرزاد فرزین

موسیقی پارس: شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت ماه، کنسرت باشکوه و متفاوت فرزاد فرزین به همت شرکت موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» و تهیه کنندگی رسول ترابی، طی دو سانس در سالن برج میلاد تهران برگزار شد.

فرزاد فرزین که عموما اجراهایش با فکر و ایده هایی نو همراه می باشذ و با احترام ویژه به مخاطبانش کنسرت هایی خاص و متفاوت را روی صحنه برده است، این بار نیز همچون گذشته تحسین برانگیز ظاهر شد.
این بار در طراحی دکور کنسرت در بخش میانی صحنه از یک فرم گوی مانند و حبابی شکل و پله استفاده شد که فرزین از همین بخش وارد صحنه شد و به اجرا پرداخت.

در این کنسرت که با رهبری مهران خلیلی برگزار گردید؛ قطعاتی از آلبوم شانزلیزه و گلچینی از آثار محبوب فرزین همچون؛ عاشقانه، یه خواهش، روزای تاریک و… اجرا شد.

از جمله مهمانان ویژه کنسرت می توان به حضور رضا توکلی و حسن وارسته اشاره داشت.

گفتنی است به دلیل استقبال مخاطبان این کنسرت در روز ۱۲ اردیبهشت_سالن میلاد تهران نیز تمدید شده است و علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

در روزهای 11و12 ماه می نیز در آلمان کنسرت فرزاد فرزین برگزار خواهد شد و سپس این خواننده بعد از مدتی استراحت، با تولید آثار جدید فعالیت خود را از سر می گیرد.

در ادامه می توانید عکس های این کنسرت را از نگاه محمدرضا پرسته ببینید:

ویدئو کنسرت فرزاد فرزین