اخبار داغ :

آخرین برنامه دور مقدماتی هزارصدای سنتی شنبه 16 دی به استاد ایرج تقدیم می شود

موسیقی پارس: ساعت 18 شنبه 16 دی ماه، آخرین برنامه دور مقدماتی هزارصدای سنتی برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود آخرین برنامه دور مقدماتی در روز چهارشنبه ششم دی ماه برگزار شود اما به دلیل برنامه‌ای پیش‌بینی نشده به این روز منتقل شد. در این برنامه پیمان سلطانی به عنوان کارشناس آهنگسازی و نوازندگی، پری ملکی به عنوان کارشناس آواز و اسماعیل امینی به عنوان کارشناس شعر و ترانه به بررسی آثار گروه‌های شرکت‌کننده خواهند پرداخت و در پایان برنامه هم گروه برگزیده را معرفی خواهند کرد.
16 دی همچنین زادروز استاد کریم صالح عظیمی‌ هم هست. به همین مناسبت امیر مداح، یکی از شاگردان این استاد آواز ایرانی با نوازندگی تار فرامرز کلانتری به عنوان خواننده مهمان آوازخوانی خواهد کرد.

یکی دیگر از مناسبت‌های دی ماه، یازده دی زادروز تولد استاد ایرج است. به همین مناسبت نیز، برنامه دی ماه به معیار آواز ایرانی، استاد حسین خواج امیری(ایرج) تقدیم خواهد شد.

بنابر اعلام آرش نصیری، مدیر و مجری برنامه هزارصدا، برنامه 16 دی آخرین برنامه مقدماتی هزارصدای سنتی‌ست و در دو برنامه باقی مانده بخش سنتی هزارصدا، چهارم بهمن ماه و دوم اسفندماه، نیمه نهایی این برنامه برگزار خواهد شد و دور نهایی برای انتخاب بهترین گروه نیز، فروردین یا اردی بهشت سال 1397 برگزار خواهد شد.
هزارصدا برنامه ای برای معرفی چهره‌های تازه موسیقی ایرانی و موسیقی پاپ است که هر ماه دوبار در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.