اخبار داغ :

آخرین کنسرت تابستانه مازیار فلاحی

مازیار فلاحی در آخرین نفس های شهریور با <<دروغه>> به روی صحنه رفت..

کنسرت مازیار فلاحی ، ۳۰ شهریور و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و به همت شرکت هنری آوای فروهر به مدیریت برادران حاتم پور برگزار شد .

این کنسرت پس از ۱۵ دقیقه تاخیر آغاز شد و مازیار فلاحی از میان فضایی پارچه مانند بیرون آمد و درحالی که خودش گیتار الکتریک میزد اولین قطعه کنسرت به نام دروغه را اجرا کرد.

بعد از اجرای قطعات قلب یخی و مجنون لیلی مازیار فلاحی از نوازنده هایی که در این مدت با او همکاری داشتند تشکر ویژه ای کرد و خبر جدایی <<بابک ایمانی>> را به دلیل ادامه تحصیل و مهاجرت به خارج از کشور به طرفداران خود داد و به رسم یادگار لوحی از طرف گروه به بابک ایمانی در آخرین اجرایش تقدیم گردید.

مازیار فلاحی در ادامه پشت پیانو نشست و شروع به نواختن کرد و قطعه ی همین کافیه را اجرا کرد .

در ادامه عکس یادگاری را که قطعه ای بود که در فیلم قلب یخی با مرحوم علی طباطبایی اجرا کرده بود را به او تقدیم کرد.

اجرای قطعه بی کلام سوغاتی با اجرای آکاردئون از ساخته های محمد حیدری اتفاق ویژه ی این اجرا بود که با استقبال طرفداران روبه رو شد!

مازیار فلاحی از انتشار آلبوم خودش بعد از ماه محرم اطلاع داد و اعلام کرد به دلیل حساسیت و وسواسی که روی این آلبوم گذاشته کمی تاخیر خواهد داشت و از این تاخیر عذر خواهی کرد.

میهمانان ویژه ی این کنسرت فلاحی را میتوان <<شهردار مهرشهر>> و <<داوود جعفری>> نام برد.

در نهایت آخرین کنسرت مازیار فلاحی با تکرار اجرای قطعه ی دروغه و با تقدیر و تشکر از اعضای گروه به پایان رسید.

گفتنی ست مازیار فلاحی با هماهنگی شرکت آوای فروهر ۴ مهر در برج میلاد به بهانه ی جشن عکس و امضا میزبان مخاطبان کنسرت هایش خواهد بود.
حانیه امین آبادی