اخبار داغ :

آدم کوکی “فریمن” در راه انتشار

موسیقی پارس_آذین فلاح: دو سال پیش بود که خبر ورود او به عرصه ی رسمی موسیقی منتشر شد.همان روز ها که این اخبار در بین خوانندگان زیرزمینی رایج بود و مثل همیشه موافقان و مخالفان زیادی رو در پی داشت!حال بعد از دو سال از پخش آن اخبار و حواشی او موفق به اخذ مجوز برای اولین آلبوم خود از سوی وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
به گفته ی خود از سن 18 سالگی به طور حرفه ای وارد عرصه موسیقی شد؛ به یادگیری گیتار و پیانو پرداخت و همچنین مهارت های خود را در آهنگسازی ،تنظیم و ترانه سرایی تقویت کرد؛ و اولین اثر خود را در سال 2010 منتشر کرد که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.
شایان ذکر است که او پیش از این نیز در سال 2008 در فستیوالی در کشور سوئد دعوت شد تا به روی صحنه برود و در بخش هایی به صورت انفرادی و گروهی به اجرا برنامه پرداخت.
به گفته ی وی کارش را با سبک هایی چون راک ،بلوز و راک اند رول شروع کرده است؛ اما از آنجا که چنین سبک هایی در مارکت موسیقی ایران طرفداران زیادی ندارد ترجیح داد تا در زمینه پاپ بیشتر هاوس و R&B فعالیت داشته باشد؛ اما با این حال ترجیح میدهد مخاطب خاص خود را داشته باشد.
“فریمن جبارزاده” آهنگساز ،تنظیم کننده و  خواننده ی خوش صدا و  دو زبانه ی موسیقی کشور بعد از سال ها فعالیت در حوزه ی موسیقی به تازگی در صفحه ی اجتماعی خود از صدور مجوز برای آلبوم جدیدش با نام “آدم کوکی” پرده برداشت.
به گفته ی وی این آلبوم در قالب 11 قطعه با حضور هنرمندان مطرح موسیقی جهان به ضبط رسیده که قرار است در آذر ماه سال جاری در تیراژ گسترده از سوی موسسه ی “ندای هنر ایرانیان” به مدیریت میثم معافی منتشر شود و در دسترس عموم قرار گیرد.
او همچنین اولین اثر رسمی خود را در قالب تک آهنگ و با عنوان «برگرد» و همراهی خواننده مهمان «علی میرحسینی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داده است.
او با انتشار خبر مجوز رسمی خود در صفحه ی اینستاگرامش نوشت :
«تشکر می‌کنم از تمام مسًولین محترم وزارت ارشاد، خوشحالم از این که فضای امید تو کشورمون داره روز به روز بییشتر و گسترده‌تر میشه و من قراره در همین فضا شروع به فعالیت کنم، هنرمند خوب تو کشورمون کم نداریم، اُمیدوارم همشون فرصت این رو پیدا کنن که توی همین خاک، هنرشون رو با مردم کشور خودشون تقسیم کنن و باعث سربلندی کشور و خوشحالی مردمشون بشن.»
102236_507