اخبار داغ :

آرش عادل پور،طى انتشار بيانيه اى خواستار خروج اسم خود از ليست منتقدين شد

موسيقى پارس_شكوفه صادقى: به علت انحراف از موضوع اصلى در انتقاد اجتماعى از هنرمندان به جشنواره فجر،«آرش عادل پور» خواستار خروج نام خود از ليست ٧٠٠ نفره شد.
بيانيه ى اين هنرمند را با هم ميخوانيم:

“پیروز عزیز، دوست قدیمی من، من بنا به احترامی که برای سالها دوستی با شما و شناختی که از شما داشتم و همچنین انتقادی که به خصوص از نحوه برگزاری جشنواره سال پیش داشتم، این نامه را امضا کردم. به نظر من چنین جشنواره ای نباید به شیوه خصوصی برگزار شود و بلیط فروشی توسط شخص باشد و پولها به حساب شخصی واریز شود. حال کاری به ریز وقایع ندارم.

غرض از نوشتن این متن این است که این گروه کمی از راه اول خود منحرف شده، در ابتدا قرار بود خواسته ها که منطقی بودند مطرح شود، با اینکه در ابتدا صد در صد مشخص بود که طرف مقابل مخالفت کند و عکس العمل نشان دهد، پیشگامان این حرکت برآشفتند و شروع به مچ گیری کردند.

میلاد عمرانلو فقط گفته که این نامه را امضا نکرده و نخواهد کرد. خوب این که حقیقت است و نباید گفت نه او دروغ گفته، او امضا نکرده!! خوب من این مسأله را قبول ندارم که کسی که نظرش پرسیده میشود، حقیقت را بگوید و ما هم ایراد بگیریم. این یک نمونه بود و در مورد آقای فرهنگفر نیز با اینکه گفتند این نامه خوبی است و بعد اظهار بی اطلاعی کردند، به هر دلیلی که بود ما نباید آبروی ایشان را ببریم و ایشان را دروغگو و متقلب بنامیم.

این عکس العملها به دور از هدف اولیه است.

بنا بر این با اینکه این دومین بار است که من نامه انتقاد آمیز را امضا میکنم ( یک یا دو سال پیش هم نامه ای در مورد عملکرد خانه موسیقی بود) اینجانب آرش عادل پور، در خواست دارم که نام من را از امضا کنندگان خارج کنید، با اینکه به هیچوجه موافق گروه برگزاری جشنواره نیستم ولی تمایل ندارم در عکس العملهای غیر اخلاقی و بی منطق و دور از اهداف اولیه و خصومتهای شخصی شریک باشم.
این را هم میگویم که من از طرف مقابل نه تهدید شدم نه تطمیع، من همیشه روحیه آزادی داشتم، و سعی میکنم تا جایی که برای من به حق بودن مسأله ای مشخص شود، برای آن بجنگم

به امید بهروزی و کامروزی
آرش عادل پور “