اخبار داغ :

آرمین و یاس قطعه مشترک می خوانند؟!

موسیقی پارس -هاتف حسینی: یک منبع اگاه و نزدیک به دو خواننده سرشناس و پرطرفدار رپ از احتمال همکاری این دو خواننده در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

در روزهایی که خواننده های پاپ مشغول ساخت و تولید قطعات جدید خود برای انتشار پس از محرم و صفر هستند، خبرهایی از گوشه کنار مبنی بر همکاری دو خواننده سرشناس رپ به گوش می رسد. یک منبع آگاه و نزدیک به این دو خواننده از احتمال این همکاری در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

شنیده ها از این منبع آگاه حاکی از آن است که آرمین زارعی و یاسر بختیاری به زودی قطعه ای مشترک منتشر خواهند کرد اما تا به این لحظه این خبر از سوی طرفین تایید یا تکذیب نشده است. آرمین زارعی خواننده سک رپ با گرایش اعتراض های عاشقانه و یاسر بختیاری خواننده رپ با گرایش اعتراض های اجتماعی هستند که نزدیک به یک دهه از فعالیت آن ها در مارکت موسیقی می گذرد و بیش از پیش شایعه مجاز شدنشان به گوش می رسد. همچنین آرمین زارعی چندی پیش قطعه ای را با فریدون آسرایی خواننده پاپ اجرا کرد که با استقبال بسیاری رو به رو شد ولی حواشی پس از آن قطعه همچنان ادامه دارد و موضوع مجوز داشتن یا نداشتن قطعه «نیستی» بارها از سوی مقامات مختلف تایید و تکذیب شده است.

 

حال پیگیری های «موسیقی پارس» از صحت و سقم این شایعه همکاری ادامه دارد و طی روزهای آینده تایید یا تکذیب شدن آن مشخص خواهد شد.

 

 

منبع: اختصاصی سایت موسیقی پارس