اخبار داغ :

آلبوم ابراهیم در صورت عدم دریافت مجوز از سوی دفتر موسیقی از طریق سایت های بین المللی منتشر خواهد شد

محسن چاوشی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: پس از اصلاحیه خوردن 5 ترانه از آلبوم ابراهیم محسن چاوشی، مدیر شورای ارزشیابی و نظارت دفتر موسیقی بیان کرد که فقط در صورت اصلاح این 5 ترانه برای آلبوم مجوز صادر خواهد شد.
طبق گفته ی ابوالفضل صادقی نژاد تاکنون هیچ اقدامی برای اصلاحیه موارد یاد شده انجام نگرفته است و اگر 90 ماه هم این موضوع از سوی موسسه ی تولیدکننده آلبوم راکد بماند، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزی به این آلبوم نخواهد داد زیرا پرونده آن هنوز به طور کامل تایید نشده است.
هادی حسینی، تهیه کننده ی آلبوم ابراهیم در این باره به روزنامه ایران گفت که اشعار این آلبوم از سروده های حسین صفا است و از قبل مجوز چاپ آن از سوی ارشاد صادر شده است. او همچنین توضیح داد که قطعات این آلبوم در کانادا ضبط شده و اصلاح این اشعار وزن آهنگ ها را تغییر خواهد داد و در مدت زمانی کوتاه این اشعار قابل اصلاح نخواهد بود. طبق گفته ی هادی حسینی کار هنری به اقتضای زمان تولید میشود و اگر در همان زمان مجوز اثر صادر نشود ماهیت خودش را از دست خواهد داد.
محسن چاوشی و هادی حسینی به انتشار آلبوم ابراهیم با مجوز دفتر موسیقی و بدون اصلاحیه اصرار دارند اما اگر این امکان میسر نباشد، آلبوم از طریق سایت های بین المللی منتشر خواهد شد.