اخبار داغ :

آلبوم “به قول خودت” با صدای جاوید نصیری منتشر شد

 

مهناز جامی: آلبوم موسیقی “به قول خودت” با صدای جاوید نصیری با مجوز موسسه آوای هنر پایا و توسط “موسسه فرهنگی هنری نت هشتم” در سراسر کشور پخش و منتشر شد.

این اثر در 11 قطعه و در سبک موسیقی پاپ تولید شده است؛ آهنگسازی آن را میلاد ترابی، امیر علی زمانیان، علی آریا، ساها خلفی و همچنین خود جاوید نصیری به عهده داشه اند. در میان تنظیم کنندگان نیز نام میلاد ترابی، مهران عباسی، امیر میلاد نیکزاد و الیاس شیرزاد به چشم می خورد که تنظیم خوب این آلبوم را نوید می دهد. در بحث کلام نیز حضور ترانه سرایان نام آشنایی چون ترانه مکرم، مهرزاد امیرخانی، سید محمد کاظمی، کیانا ناطقی و … را شاهد هستیم که این اثر موسیقیایی را از حیث ترانه غنی می سازد.

جاوید نصیری متولد 1369 و از خوانندگان جوان موسیقی پاپ است که از ده سالگی علاقه به خوانندگی و این استعداد ذاتی را در خود کشف کرده؛ از همان زمان، فعالیت خود را با حضور در گروه های سرود مدرسه آغاز می کند و با تشویق و حمایت اطرافیان خود مواجه می شود.
وی با پیگیری های مکرر و گوش فرا دادن به صدای محمد اصفهانی به دلیل علاقه و الگو برداری از این خواننده و الگو برداری از صوت قرآن عبدلباسط در آواز و با داشتن تمرین های زیاد، سال های نوجوانی را سپری کرده و سرانجام نخستین اثر استودیویی خود را تحت عنوان “نامه ها” در سال 1386 منتشر می کند. پس از آن دیگر قطعاتی نظیر “از تو هم می گذرم” و ” تحملی ندارم” از این خواننده منتشر می شود و رفته رفته خود را در حوزه آهنگسازی و تنطیم نیز محک می زند.

گفتنی است؛ آلبوم “به قول خودت” اولین آلبوم جاوید نصیری است که تولید آن از سال 1394 تا به امروز زمان برده است. این آلبوم از امروز در سراسر کشور، در دسترس علاقه مندان قرار دارد.