اخبار داغ :

آلبوم «تمامِ ناتمام» تازه ترین اثر گروه «پالت» منتشر شد

موسیقی پارس: گروه «پالت» سومین آلبوم خود را با عنوان «تمامِ ناتمام»، به تهیه کنندگی «احسان رسول‌اف» و نشر موسیقی «نوفه» دهم اسفند ماه منتشر کرد. این اثر که به دو شکل صوتی و تصویری است، از طریق سایت «ریتمو»، www.ritmo.ir نیزقابل دریافت می باشد.
نسخه صوتی این آلبوم شامل پنج قطعه : «لیلی جان»، «تمام ناتمام»، «نرو، بمان»، «صدایم کن» و «قاصدک» و نسخه تصویری آن هم دارای هشت قطعه با عناوین: «یادگار دوست»، «والس شماره ی ۱»، «خانه بردوش»، «لبخند»، «لیلی جان»، «صدایم کن»، «تمام ناتمام» و «نرو، بمان» است.
در این آلبوم هنرمندانی همچون «روزبه اسفندارمز» (کلارینت، کلارینت باس، ساکسوفون تنور)، «کاوه صالحی» (گیتار، چارانگو)، «مهیار طهماسبی» (ویولنسل)، «داریوش آذر» (کنترباس و هم خوان) و «امید نعمتی» (خواننده) به عنوان اعضای اصلی گروه موسیقی پالت در کنار «مهدی ساکی» (خواننده، قطعه‌ی «لبخند»)، «شقایق صادقیان» (فلوت، قطعه‌ی «قاصدک»)، «امین طاهری» (درامز)، «سردار سرمست» (آکاردئون و کیبورد) و «پیمان حاتمی» (پرکاشن سیکوئنس و گیتار الکتریک) به هنرنمایی پرداخته اند.
گفتنی است، گروه «پالت» پیش از این دو آلبوم «آقای بنفش» و «شهر من بخند» را منتشر کرده است که با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شده بود.