اخبار داغ :

آلبوم جدید محسن توسلی در روز اربعین منتشر می شود

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: محسن توسلی، خواننده ی موسیقی پاپ و ارزشی کشورمان، در حال آماده سازی آلبوم جدید خود می باشد که این آلبوم برای اربعین 97 ساخته و تولید می شود. تمامی آثار این خواننده حال و هوای مذهبی و ارزشی دارند و تنها در این حوزه فعالیت می کند.

آلبوم جدید محسن توسلی که با همکاری موزیسین های لبنانی و شاعران و خواننده های ایرانی در حال تولید است، روز اربعین توسط حزب الله لبنان رونمایی خواهد شد.

توسلی به درخواست حزب الله لبنان که مایل به ساخت اثری ارزشی با محوریت قیام امام حسین (ع) و مقاومت بود، به لبنان سفر کرد و پس از چندین جلسه قرار بر این شد تا آلبومی با این محوریت تولید شود. وی در این سفر علاوه بر برگزاری چندین اجرا در جنوب لبنان، ضبط آلبوم را نیز آغاز کرد. توسلی برای این آلبوم، هنوز عنوان مناسبی انتخاب نکرده و تعداد قطعه های منتخب نیز مشخص نشده است.

نوازندگانی که در این آلبوم ساز نواختند، همگی از کشور لبنان هستند و همچنین آهنگساز کار نیز مالک از کشور لبنان است. شاعر قطعات این آلبوم، علی رضوانی و مرتضی حیدری آل کثیر می باشند.

پیش از پروژه ساخت آلبوم، قطعه ی با صدای توسلی با نام نفس، ویژه دختران منتشر شد و همچنین توسلی قطعه ی دیگری نیز برای روز آتش نشان و قهرمانان حرفه آتش نشانی خوانده بود که هر دو اثر در برنامه های مختلف شبکه ی نسیم به روی آنتن رفت.

گفتنی است او همچنین در نظر دارد تا قطعه ای در ماه ربیع و مرتبط با میلاد رسول اکرم (ص) نیز تولید کند.