اخبار داغ :

آلبوم «شش» با صدای «فرزاد فرزین» منتشر شد

موسیقی پارس: ششمین آلبوم رسمی «فرزاد فرزین» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «6» از صبح امروز نهم اسفند ماه روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

تازه ترین اثر فرزاد فرزین شامل ۱۲ قطعه به نام های «تو چه باشی»، «قلبم»، «دیر اومدی»، «شش»، «چرا تو»، «آره، آره»، «گوشی»، «تنهایی دو نفره»، «تو فکرتم»، «عاشقت شدم»، «آدمای بعد تو» و «i ‘ ll be there» است که امیرمیلاد نیکزاد، مهران خلیلی، کوشان حداد، بهروز علیاری، اشکان آبرون، علیرضا افشار و یک تنظیم کننده اهل کشور ترکیه‌، قطعات این آلبوم را تنظیم کرده اند. تمام ملودی های این آلبوم به جز دو قطعه که علیرضا افشار آهنگساز جوان آنرا آهنگسازی کرده، از ساخته‌های خود فرزاد فرزین است و کلیه ترانه‌ها برای نخستین بار از سروده‌های «حامد رجبی و مسعود محمدی» است. همچنین میکس و مستر این قطعات را نیز کوشان حداد، آرش پاکزاد، محمد فلاحی، تایماز اطاعتی و یک موزیسین ترکیه‌ای انجام داده‌اند، علیرضا افشار علاوه بر آهنگسازی و تنظیم در این آلبوم، ناظر هنری آلبوم نیز هست.

فرزاد فرزین درباره این آلبوم چنین گفته است: «آلبوم «6» آلبوم خوبی شده و ما تلاش کرده‌ایم که از هر نظر یک سر و گردن از همه آلبوم‌های من بالاتر باشد. اینکه چقدر توانسته‌ایم در این ماجرا موفق باشیم، مردم باید تعیین کنند. نقشه های ویژه و جالب دیگری هم داشتیم که محدودیت زمانی باعث شد بخشی از آنها را به آینده موکول کنیم.»

شرکت «آوای دوران» تمام مجوزهای این آلبوم را گرفته و این اثر به تهیه کنندگی و تحت امتیاز موسسه «هنر اول» در بازار موسیقی کشور پخش و توزیع شده است.

شایان ذکر است که فرزین پیش از این پنج آلبوم به نام‌های «شراره»، «شوک»، «شانس»، «شلیک» و «شخصی» را به صورت رسمی راهی بازار موسیقی کشور کرده است.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «6» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونزbeeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

 

 

منبع: موسیقی پارس