اخبار داغ :

آلبوم «قمار باز» با صدای محسن چاوشی منتشر می شود

محسن چاوشی

موسیقی پارس_کیمیا پوراحمد: محسن چاوشی خواننده محبوب موسیقی پاپ که چندی پیش آلبوم «ابراهیم» را منتشر کرد، در حال حاضر مراحل تولید جدید ترین آلبوم خود با نام «قمار باز» را طی می کند.

قطعات دهمین آلبوم رسمی محسن چاوشی به تهیه کنندگی «هادی حسینی» در حال آماده سازی برای انتشار است و به زودی در دسترس مخاطبان و علاقه مندان قرار می گیرد.

آلبوم چاوشی با نام «ابراهیم» که شهریور ماه امسال منتشر گشت، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شد. البته این آلبوم با حواشی نیز مواجه بود و تعداد قطعات «ابراهیم» در ابتدا هشت اثر و پس از گذراندن مراحل ارشاد، به شش قطعه کاهش یافت و دو قطعه حذف شده آن در شبکه های مجازی منتشر شد.

چاوشی در آلبوم پیشین خود فضای متفاوتی را نسبت به دیگر آثارش تجربه کرده بود؛ باید منتظر ماند و دید که او برای آلبوم جدیدش چه فضایی را در نظر گرفته است.

شایان ذکر است محسن چاوشی پیش از این آلبوم هایی با عناوین «یک شاخه نیلوفر»، «ژاکت»، «حریص»، «سنتوری»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزدهم»، «پاروی بی قایق»، «امیر بی گزند» و «ابراهیم» را در بازار موسیقی عرضه کرده است.
این خواننده علاوه بر آلبوم های رسمی خود، چند آلبوم غیر رسمی و همچنین چند آلبوم گروهی با نام های «سلام آقا»، «هشت»، «دلصدا»، «خاص» و «من و ما» با دیگر خوانندگان را نیز در کارنامه هنری خود دارد.