اخبار داغ :

آلبوم موسیقی «بی مقدمه» اثر «اشکام» (اشکان صدیق آذر) منتشر شد

موسیقی پارس: آلبوم موسیقی «بی مقدمه» اثر «اشکام» (اشکان صدیق‌آذر) به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» منتشر ‌شد.

آلبوم «بی مقدمه» اثر «اشکام» (اشکان صدیق‌آذر) به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» و با مدیریت اجرایی «مهدی بشکوفه» به عنوان نخستین آلبوم دارای مجوز در سبک موسیقی الکترونیک؛ امروز شنبه 10 تیر ماه جاری توسط مؤسسه پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر ‌شد و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.

قطعات آلبوم موسیقی «بی مقدمه» اثر «اشکام» Ashcome عبارتند از: «بی مقدمه»، «تبریز دراما»، «آسمان ویتامینی»، «کنج»، «دروغ»، «فراموش شده»، «مونار»، «جاذبه» و «خونه».

آلبوم موسیقی «بی مقدمه» نخستین آلبوم رسمی «اشکام» (اشکان صدیق‌آذر) است، که در مورد آن معتقد است: تا جایی که می‌دانم، این نخستین آلبوم موسیقی الکترونیک است که با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می‌شود و امیدوارم سرآغازی برای فعالیت‌ جدی‌تر در این سبک باشد که مخاطبان زیادی هم دارد. 

«اشکان صدیق‌آذر» که هم اکنون در گروه موسیقی پاپ «محمد علیزاده» نوازنده لانچ پد را برعهده دارد و در روزهای پرکاریِ این خواننده موسیقی پاپ در کنسرت‌های بسیار زیادی با او روی استیج رفته است؛ در سن ۱۳ سالگی شروع به فراگیری گیتار کلاسیک نزد «علیرضا شمس» کرد و پس از وقفه‌ای چند ساله، پیانو را نزد «فرید جاوید» فرا گرفت. پس از آن برای فراگیری هارمونی و کنترپوان، به مدت ۲ سال تحت آموزش استاد بخشی بود. او در سال 88 به دنبال پیشنهادی کاری به ترکیه رفت و 4 سال به این کشور رفت و آمد داشت و همکاری با دی‌جی‌های آلمانی و روسی، نقش به‌سزایی در پیشرفتش داشته است.

قطعه‌ Vitamin Sky از آثار او به مدت یک ماه در چارت Top100 قطعات Chillout سایت معتبر Beatport در سال ٢٠١۴ که به عرضه‌ آثار الکترونیک اختصاص دارد؛ قرار داشت. «اشکام» (اشکان صدیق‌آذر) پس از این قطعه، دو اثر دیگر به نام‌های Moonar و Forgotten Sounds را نیز منتشر کرد. وی همچنین با هنرمندانی همچون؛ «محمد علیزاده» و «علی لهراسبی» همکاری داشته و داراى دو مدرک بین‌المللى میکس و مستر از مدرسه پوینت بلنک انگلستان است.

آلبوم موسیقی «بی مقدمه» هم اکنون از طریق سایت‌های «بیپ‌تونز» و «ریتمو» به صورت دیجیتال و از طریق فروشگاه «دیجی کالا» به صورت فیزیکی و همچنین شهرکتاب ها و فروشگاههای سراسر کشور قابل خریداری است.