اخبار داغ :

آلبوم موسیقی «کو؟» رونمایی و منتشر می‌شود

موسیقی پارس: آلبوم موسیقی «کو؟» با آهنگسازی و خوانندگی جلیل شعاع، به زودی از سوی مؤسسه «نشر و پخش جوان» منتشر می شود. این در حالیست که مراسم رونمایی این اثر، هفته اول اسفند ماه سال جاری، در شهر کتاب فرشته برگزار خواهد شد.

 

آلبوم «کو؟»، اثری تازه به آهنگسازی و خوانندگی جلیل شعاع است كه در سبك متفاوت «soul»، با تلفيق زبان گيلكي و ريشه هاي فولكِ آن ناحيه بنا شده است. این مجموعه که 9 قطعه را در خود جاي داده است، شامل 7 قطعه ي گيلكي با عناوین گَب، گُلِي، كو؟، كُر، زاك، كوچِ رِ، گِ و دو قطعه ي فارسيِ مهم نيست و بادبادك مي باشد.

 

آلبوم «کو؟» كه تهيه و توليد آن با همراهي مازيار خواجيان و پيمان حاتمي انجام شده در ابتدای اسفند ماه جاری و تا پیش از فرا رسیدن سال جدید در شهر كتاب فرشته رونمايي خواهد شد.

 

براي انجام و اجرای اين اثر، نوازندگاني چون «مازيار خواجيان»، پيمان حاتمي، برديا اميري، آتنا اشتياقي، عليرضا ميرآقا، سهيل پيغمبري، نيما نواپور، اردوان انزابي پور، ماني مزكي، پدرام فريوسفي، شقايق صادقيان، سردار سرمست، مجيد پوستي، بهنام ابولقاسم و آمانژ آذرمي، با جليل شعاع همكاري داشته اند.

 

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «کو؟» از جلیل شعاع، 4 اسفند ماه 1396 در شهر کتاب فرشته واقع در زیر پل صدر رونمایی شده و به زودی از سوی «نشر و پخش جوان» در تمامی مراکز مجاز تهیه موسیقی در سراسر ایران قابل تهیه خواهد بود.