اخبار داغ :

«احمد مسجد جامعی»: فاصله بین تالار وحدت و تئاتر شهر به پیاده راه هنر و فرهنگ تبدیل می شود

موسیقی پارس: صبح دیروز «احمد مسجد جامعی» عضو شورای شهر تهران، به همراه شهردار منطقه 11 و تعدادی از اعضای شورای شهر از مجموعه تالار وحدت بازدید کردند. در این بازدید افرادی همچون «حمید رضا نوربخش» مدیر عامل خانه موسیقی و «علی اکبر صفی پور» مدیر عامل بنیاد رودکی نیز حضور داشتند.
«مسجدجامعی» در رابطه با ویژگی منحصر به فرد تالار وحدت گفت: آکوستیک این تالار در خاورمیانه منحصر به فرد است، در هر جای این تالار که بایستید مشکل صدا وجود نخواهد داشت و بدون میکروفون و سیستم صوتی می‌توان صدا را به همه جای تالار رساند.
وی افزود: در برنامه دوم پنج ساله شهرداری تهران تصمیم گرفته شد که فاصله بین تالار وحدت و تئاتر شهر به یک پیاده راه هنر و فرهنگ تبدیل شود. در فاز اول که اعتباراتش در سال جدید پیش بینی شده است شاهد ایجاد باغ راه یا پیاده راه هنری درست روبروی پیشخوان تالار وحدت خواهیم بود و چون تردد در این خیابان فرعی کم است، از لحاظ ترافیکی مشکلی وجود نخواهد داشت.
وی در رابطه با این پیاده راه اضافه کرد: این پیاده راه با رویکرد هنرهای نمایشی و موسیقی ایجاد خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با حذف فضاهای مزاحم از جمله پمپ بنزین کاری کنیم تا این فضای منتخب شهری به خیابان انقلاب متصل و فاصله گذاری معنایی مناسبی ایجاد شود.