اخبار داغ :

از دلتنگی و قول حامد همایون به مخاطبانش تا انتشار اثر جدید

حامد همایون

موسیقی پارس: حامد همایون خواننده مطرح موسیقی پاپ که رکوردار اجرای زنده در ایران است؛ مدتی کم کار شده تا با تمرکز بیشتری آلبوم جدید خود را تولید کند.
در پی حضور کم رنگ این خواننده در فضای موسیقی کشور، مدت نسبتا طولانی از انتشار آخرین اثر وی می گذرد و او قصد دارد تا به زودی یک قطعه عاشقانه را در اختیار مخاطبان خود، قرار دهد.
خواننده قطعه محبوب «چتر خیس»، در صفحه مجازی خود، در خصوص تعریفش از موسیقی، چنین نوشت:
«تعریف موسیقی: بیان احساسات در غالب ساز یا آواز
این ساده ترین تعریف از موسیقی است، پس هرچه احساس لحظه خلق اثر در هنرمندی از باطن و دلش همگون با دل مخاطبین شود آن اثر، تاثیرگذار تر می شود و غالب جامعه را درگیر و همراه می کند، هرآنچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند
بیاییم از موسیقی لذت ببریم و خودمان باشیم وهرآنچه خودمان دوست داریم گوش کنیم و خاطره سازی کنیم. به امید روزهای بهتر و احساس بهتر وزیباتر و به امید فراگیر شدن احساس خوب. به امید دوستی و مهر محبت عشق میان هنرمندان و مردم، به امید بخشش، به امید حال خوب، به امید موسیقی ماندگار ((به امید خدا ))
الهی شکر که حال من خوبه و میتونم حال مردم رو خوب کنم قول میدم که تا این صدا و تا این احساس وجود داره برای شما کار کنم برای همه مردم ایران از جان و دل… دلتنگم برای لحظه دیدار و همصدایی هایی که نمونش بسیار کم و دست نیافتنیه دوستون دارم
حامدهمایون»